BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 1, 2011

Thank you "kakak"

Ohh hati sedikit lega 
riang ria 
kerana "kakak" a.k.a maid aku tidak jadi berhenti 
syukur 
baru dpt tidur dgn lena malam tadi 
bila dia dah explain yang dia pospont untuk berhijrah ke Singapore 
katanya tggu sampai QK pandai ckp than leh report pada aku apa yang patut 
baik hati juga kau kan 
aku tahu kau sayang Qk kan 
Tq lah ya make ur madame ni kembali tenang semula 
arhhhh tiba2 lepas 2 hari bagitau smula nak jugak pergi 
meroyan aku kembali la jawabya 
hope tidak la 
amin 
so sebagai tanda berterima kasih adalah ganjaran aku bagi 
supaya dia juga bole tidur lena bila tidak jadi ke Singapore tu 



**gile sycho aku ni kesah maid update iya iya di blog ..hahhaha .. ada sebab kenapa aku begini .. nanti Master balik next week bawa lappy i tunjuk blog ni kat u bagi u baca ya ..  betapa glamournya cerita u nak berhenti .. ahaks 
Thandar : pls enjoying ur work yaaa 





3 Kritikan:

nqr said...

tepek gambo thandar tu sekali babe

Zahra Al-Rasyah said...

yeay! thanks kakak,kakak buat suspen kat madame jer.hahahaha ;p

smms said...

nqr : ada dah tertepek sekali kat gmbr qk di bawah try view back ..

iema zahra : yezza .. suspender je tau .. x tidur malam madame di buat nya