BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 8, 2011

2nd baby ?

Salam 
eh suspen je tajuk kan 
aku ? 2nd baby ? adik QK ? 
belum lagi 
Insyaallah next year 
eceh ceh ceh 
condifen je ek 
yela kita merancang yang tentukan DIA 

***********



Alkisah nya sejak 2 3 hari ni aku selalu ingt pasal pregnant 
ha ha mula la tu korang asal cerita terkenang-kenang pasal pregnant je xpasal2 cakap xlama lagi aku pregnant ea ! 
xde maknanya laki mak jauh .. huhuhu sila paham 
ye la weh nak tidur je skang tiba2 teringat pengalaman bersalin QK dulu 
itu salah satu sbb aku masih hold for 2nd baby kot 
mana ada orang xsakit lansung bersalin kan 
sakit baru rasa nikmat bersalin 
walau aku rasa ianya sakit berbaloi tapi bila kita dah pernah rasa saat itu takut atau ngeri tu tetap ada
atau paling tidak kita berpikir rezeki anak pertama lain rezeki anak kedua lain 
mungkin anak 1st sakit anak 2nd kurang sakit 
itu semua kuasa Allah
dulu anak pertama gamble sbb xpernah rasa 
aku rasa perasaan itu berbeza bila 2nd baby kelak 
kalu nak ikutkan sakit mmg xberanak la 
tapi xkan QK sorang2 je 
sian dia x de geng 
nanti kami dah tua sedih xde anak dpt beraya bersama sbb anak raya rumah mertua 
t_____t mmg menyedihkan !



So frankly speaking tis year mmg aku minta cuti dari menghasilkan produk terbaik .. uhuhu 
kilang beroperasi dgn aktive next year Insyaallah dengan rezeki dan izin dariNYA 
1 - sebab nak bg QK lepas 2 tahun bagi dia bijak skit dah pandai ckp phm ckp orang.. lagipun dalam Islam ada sebut "jarakkan kelahiran anak dalam tempoh 2 tahun" .. so aku rasa mmg sesuai 
2 - sebab mama nya x puas nak enjoy lagi .. enjoy kurus pun x dpt lagi ni .. hadoiii .. tis year nak p holiday sana sini kalu ada rezeki lebih .. 
3 - "luka lama masih terasa" ceh ! nyampeh 
4 - manager kilang jauh le .. so if next year dekat di hati insyaallah segala berjalan ikut yang di plan 


auuwwwwwwwwwwwwwwwwww


ok da da di di du du 

** nak tunggu reaksi hubby bila dia baca en3 ini ... hrp2 +ve .. 












0 Kritikan: