BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 31, 2011

Get Well Soon Shayang

Semalam QK demam 
malam tadi mmg merengek dan dia xbole tidur 
bila susu je nangis kuat2
dia seakan tunjuk2 mulut 
dan aku tahu dia sakit mulut maybe panas mulut or kering 
walau demam kebah tapi dia ttp nampak pain ! 
so pagi tadi aku bawa ke klinik jugak 
rupa2nya 
adoi susah hati mak ni haaaa 
doc said dia kena mouth desease
mcm pecah2 bengkak merah2 putih kat lidah
org tua panggil ulser kan
doc said punca bakteria pada tgn dan cuaca panas yang mempercepatkan pemindahan virus itu 
so aku dah warning maid aku tuk selalu cuci tgn tu !
dan aku perlu siapkan sanitizer kat rumah bg maid n baby guna setiap waktu 
selama ni aku guna sanitizer time keluar je 
rupanya di rumah juga sgt perlu 
sian anak mama xbole makan n minum susu dgn byk kan 


Get well soon ya sayang 
lagi 7 hari kita nak jumpa papa ! 



1 2 3 start counting !!!


1 Kritikan:

Anonymous said...

yea anak papa kuat kn.papa doakn semoga Qaireena cpt sembuh ye.mama ckp ngan maid 2 before nk bg mkn kt anak kite 2 pastikn bsuh tgn dlu.klau jd cmni syg gak ssh kn.cian gak kt die mesti die lpo nk mkn tp xleh kn.cian gak kt mama coz sorg2 jg anak kite 2.klau pa ade leh pa tlg jg skali kn.sori ye ma.ok Qaireena papa arap anak papa ni cpt smbuh n leh jumpa papa nnti..papa menantikn kepulangan mama n Qaireena..