BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 28, 2011

Akhirnya kau mahu pergi juga kan ..

Ye aku rasa dia mmg terbaik setakat ini 
dia bole jaga anak aku dengan baik sekali 
aku bole lena tidur tinggalkan anak aku dengan dia tatkala hujung mggu 
aku bole syiok bershoping sakan bila anak aku dalam jagaan dia
aku tenang dan aman di pejabat bila seharian anak aku di rumah bersama dia 
dia jujur 
dia pendengar yang baik tatkala aku suka bercerita 
dia adalah kawan tatkala aku berkongsi sesuatu 
sama2 ketawa bila aku gumbira 
sama2 berpikir dengan setiap masalah aku walau mmg tidak akan memberi apa2 solution
aku rasa anak aku sudah mengerti akan kewujudan atau ketiadaan dia 
panggilan "thandar" antara wording2 pertama telah cukup jelas kan 
aku sedikit frust 
sbb aku rasa aku berikan yang terbaik untuk dia walau sebernarnya siapakah "kau"
tapi lumrah hidup yang terbaik xkan selalu kita kecapi sepanjang masa kan 
sekurang2 aku lega kerana dia pergi bukan kerana kesilapan ku tapi kerana punca rezeki yang lebih baik untuk kesusahan dia 
aku rela .. tapi aku terpaksa 





perkara2 begini sedikit sebanyak buat aku DOWN ! 
walau hal ini bole di amik ringan 
apa susah cari je orang lain ! 
tapi di sebalik itu aku terlalu banyak berpikir 
dapatkah aku pengganti yang lebih bagus untuk menjaga anak aku selepas ini 
orang kata " YANG HILANG AKAN DI GANTI DENGAN YANG LEBIH BAIK "
oh i hope so 
keutamaan adalah penjagaan anak aku 
yang lain xpenting
dalam keadaan begini alangkah tenang nya hidup bila suami berada dekat di sisi segala masalah akan selesai sekelip mata 
adakah ini petunjuk mu Ya Allah ?
sebenarnya apa yang membuatkan aku terlalu banyak berpikir sampai pikiran aku sgt kusut ! 
aku tiada jawapanya 


*Thandar : All d best to yu .. 


4 Kritikan:

bee2312 said...

la..kaka.thandar pg mana?sian akak...dh dpt pengganti ke lum?

bukan siapa-siapa 17 said...

wooo baru aku faham... so skrg... cari cpt2... mintak2 jmp yg ok... amin~

smms said...

bee : setle dah hal ni .. ngah cari pembantu tambahan

cla oh la la : hihihi ko mai sini tolong aku la ..

Unknown said...

oh! Sri bestnye dapat menulis punjangga seperti ini. Semoga cepat dapat peganti..