BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 3, 2011

Permintaan Ramai

ohhh korang 
aku sibuk2 citer pasal maid aku tu 
korang sibuk2 nak nengok gambar dia eh 
nak rekeman kat adik lelaki ke abang trang tang tang ke 
hihihi 
cantikk wa ckp lu 
ada rupa gak la 
tu yang mak akak2 aku duk bisng2 
"xtahu kije singapore tu lagi mcm2 hal leh jadi"
eh concern gile dorang kan 
yela kami dah anggap mcm kenalan rapat 
eventho dia bukan islam 
kita kan di tuntut berbaik dgn semua kaum tapi masih ingt batasan nya 
eh berceramah lak aku ni ea 
ok ok nak nengok ke ?
sila lah scroll dgn kesabaran 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-

-

ahak ahak 
jangan marah ha bagi aku cari dulu mana gambar nya 
jumpa aku upload tuk tatapn uols 
ha jgn maki maki nanti kena jual 



ca alif bot 
CABUT