BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 8, 2011

Berjimba time dah tamat

Salam 1 Malaysia 
seminggu bos xde sebenarnya 
maka seminggu la berjimba enjoy xde bos 
hari ni kepulangan bos sudah di sambut 
maka nya esok duty kembali buhsan menanti detik untuk pulang 
uauwuauwuauwuau 
ke jap g bos siap mandi2 datang ofis sudah 
uuwuauwuauwuauwuauwua 
harap tidak .. fuh !
aku ni walau bos xde seminggu en3 update sehari 1 jugak eh 
bukan apa xde bahan dan idea
dulu lain la otak masih kencang 
skang otak mcm2 nak kena pikir 
lately kat ofis tghari je mata ngantuk giles 
kdg tu selamber badak letak bantal atas meja pastu landing kepala 
tibe2 je rasa basah .. hahahahha itu tipu okeh (ala kalu betul aku ckp tipu pun korang mana tau eh.. heheh betul betul tipu ... aku kan sopan santun.. ahaks)
pulak tu tidur sampai sejam kepala senget cmtu 
bgn je mula la rasa kepala teleng 
santun gile kan aku ?
taktik kena baikkkkk 
siap2 kol operator bawah kalu dato' or guess come pls inform me 
ceh gile bijak kan .. ahak ahak 
kenyang tidur perut lak bunyi2 lapo 
p pantri panaskan makanan 
dah kenyang makan kalu ngantuk sambung tidur kalu tidak 
gerakkan jari anda ke sana sini di internet 
sampai buhsan doh 
sampai 1 tahap eh aku ni nak search pe lagi 
kronik x 
aku lagi suka time ala ala bz bz skit2 
janji ada kerja 
xla hari2 duk selak jam 
eh baru jam 11am lor baru kul 2pm 
bertahun cmni bole gile weh 
otak jadi busit kalu ini mcm 
tapi nak buat cmne begini caranya 
enjoy the moment je la buat masa ni 
nanti time bz mengomel xde masa FB Blog pula bagai
itu la manusia selalu bersifat kontra dengan apa yang kita perolehi 



so esok setelah dato' kembali 
aku juga akn kembali ke alam 
"buat-buat jadi pekerja cemerlang terbilang gemilang" 
auwwwwwwww 




0 Kritikan: