BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 11, 2011

Nafsu besar sudah kembali

Harap maklum 
nafus makan okeh 
nafsu lain xkan nak publish kat sini pulak 
nak mati !
  semalam hubby dah selamat sampai 
nape ek 
orang tersayang dekat di sini je 
nafsu nak mkn itu ini jadi besar 
nafsu mkn jadi berat 
pagi ni saje 
aku dah mkn roti telor 3 keping 
dan separuh cawan hot choc yang pekat 
lepas setengah jam aku jadi xpuas dgn apa yang aku mkn 
aku ke pantri buka megie kari rendam 
time rendam tu air liuh aku nak meleleh dah 
xsabr ! 
sungguh menjengkelkan kan ?
dan sekarang aku sdg menikmati megie kari yang xbrapa nak lembut seperti di rebus di rumah 
tapi tetap selera okeh 
lunch box mmg menanti utk lunch nanti jam 1200 noon 
menu hari ni asam pedas + sayur campur 
xsbr lak nak tgg kul 12 sedangkan megie ni msh belum hbs 
apa nak jadi ni .. adohhhhhhhhhhhh
ini mmg tiada tanda lansung yang aku akn kurus ! 
jgn mimpi 
sedangkan kalu hubby xde 
pg cukup sekadar milo + biskut 2 keping 
mkn tghari mlm mmg aku x mkn 
penangan hubby ada 
semalam je leps jumpa hubby mandi aku terus ajak hubby ke coffe circle jam 430pm utk high tea 
mlm lunch jam 8 
gile lah 


bravo SMM 



1 Kritikan:

bee2312 said...

mungkin itula hikmahnya yeop duk jauh...hehehhe.ngosek....