BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 18, 2011

House Warming

Yeayness
ini pre-info berkenaan dgn house warming i esok 
sekali lagi kesian kan 
monday nanti aku buat en3 bercerita je la ttg majlis ni 
harap maklum gmbr xde
nak pinjm kamera kwn kot dia bg .. haih
Insyaalah esok ada majlis "house warming" kami 
aku buat hi tea jam 4pm 
baru pindah semggu dah buat house warming ?
kabut kan 
eh aku mmg kena kabut2 sbb laki mak bukan spt laki2 org len duk bawah ketiak 
so kena la buat b4 suami tercinta pulang 
nak buat time laki xde mmg xla 
aku ni cpt sedih juga org lain buat majlis ada laki aku x de 
mana bole ! huhu 
so biarla kelam kabut ke haper ke 
janji aku buat aku happy 
eh aku jmpt korang dtg mkn dtg je la byk bunyi pulak eh 



so menu di dalam perancangan adalah 
Menu for Hi Tea 
Nasi Lemak + bergedil + ayam goreng 
spegetthi 
cucur udang - order 
karipap/kuih buah melaka
puding coctail
kek 
buah-buahan 
Tea/kopi 


Amacam cocok x menu tu ? 
skit ke byk ke ok ok je ?
suma hand made okeh 
cuma cucur udang tu je order kat Micasa Hotel 
situ cucur dia mmg terbaekkkkkk 
kuih tu xsure lagi nengok kesempatan masa esok nak buat karipap or kuih buah melaka je 
tapi karipap better kan 
kek mmg aku nak "baking" sndri malam ini sekali dgn puding 
sng esok msk benda berat je 
jemputan x ramai dlm 20-25 orang je 
so hrp2 suma berjalan dgn jayanya 
kwn2 di Yangon jgn lupa rumah i esok 
4pm okeh 


 
rumah baru i kecik je 
bersempit la kita esok eh 
lagi erat siraturahim 
kan kan kan 


my God 
jgn lepas msk2 esok jdi cum sudah la ! 
huhuhuhuhuhuhuhuhu 


0 Kritikan: