BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 25, 2011

Earthquake hits Myanmar

Salam 
Alhamdulillah 
sedang aku menaip ini aku masih di lindungi oleh NYA 
mmg ada gempa bumi di pedalaman Myanmar malam tadi 
tapi syukur kami di Yangon dalam keadaan baik-baik saje 
kami x rasa sebarang gegaran so far 
tapi kami masih lagi kena sentiasa berjaga-jaga 
dan sentiasa berdoa smuga tiada perkara tidak di ingini berlaku 
bila dgr hits Myanmar tu kecut perut weh 
rasa nak anak sentiasa dekat je dgn aku 
skang bila di ofis duk teriingat2 anak di rumah kalu pe2 terjadi 
xtercapai akal ku 
Ya Allah lindungi la kami 
amin 



Pagi tadi waktu tempatan jam 630am 
hubby kol bertanyakan hal ini 
aku baru bgn tidur terus termangu-mangu 
selak certain semua ok di luar 
sbb kami tidur dg selesa malam tadi 
Alhamdulillah 
rupanya di negara luar sudah tersebar akan berita ini 
sampai ofis log in FB 
kawan2 bertanya kbr 
siyes aku terharu 
kerana ada yang msh mengingatkan akan diri kita 
tq all my dear fwenz 
aku ok sekarang 
anything i will update k 
dan pls doa supaya negara ini selamat 


berita tersebut bole nengok di sini 

http://edition.cnn.com/2011/WORLD/asiapcf/03/24/myanmar.quake/index.html





0 Kritikan: