BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 23, 2011

Lagu kanak-kanak

Yeahaaaaa 
lagu kanak-kanak pun main peranan utk ibu bapa arif dalam pembesaran anak-anak kan 
aku ni punya la buta lagu 
twinkle little star tahu la aku 
baa baa black sheep bole la 
enjit enjit semu tu suma org tahu 
sampai hantu kak limah pun nyanyi okeh 
lain ?
harammmm 
baru ni tgn rajin nak google cari lagu kanak-kanak kat you tube tuk QK 
ada DVD tapi dia dah buhsan 
atau dia sebenarnya xsuka 
yang dia suka kalu mama papa dia nyanyi 
baru dia nak gelek2 
baru ni duk ngan papa smggu 
papa ajar lagu ayu sleeping 
sampai la duk "ayu ayu ayu"
sleeping kdg2 je terkeluar 
pastu paksa mama nyanyi tuk dia 
mujur mama tahu tapi betul ke x lain cerita kan .. huhuhu 
masa belum setahun dia suka lagu enjit2 semut 
bila kita nyanyi dia action tgn 
suwit je 
sampai ada anak kwn aku umur 2 thn belajar enjit2 smut ngan QK 
umur setahun nenek ajar lagu "bebek angsa"
budak2 ni cpt tangkap 
kita ajar sekali dua tunjuk cara 
esok tu dia dah ingt n ikut 
bebek angsa ni best kot sbb nyanyi sekali ngan gaya 
comel je ngok QK buat 
dulu maid lama aku yang dah benti tu pandai nyanyi juga 
dia ajar baa baa black sheep kat QK 
sampai nak tidur baa baa saje dia 
tapi la ni x de maid tu bila aku nyanyi dia wat dunno je 
hahahhah 
sian kamu QK mama kamu ni bukan pandai lagu-lagu ni 
lagu jiwang mama expert la .. hihihi 


ok ok sekian 
nak google lagu lagi 
lalalalallalalalalallalalalalal
eh terjumpa lagu baru jiwang la 
cmne tu ?





 

0 Kritikan: