BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 9, 2011

Gile buhsan daaaa

Aku taip delete taip delete 
gile buhsan la 
otak tgh ligat pikir pasal nak pindah weekend ni 
cmne nak sumbat dining table 8 seater kat dining hall yang hanya 16 kaki tu 
sedangkan dining table aku skang panjang nya 14 kaki 
ada sape2 nak dining table wood i x ? (terbuka kepada warganegara Myanmar yang menetap di Yangon je) ye la gile orang msia nak pos je masalah dah .. hahahha 
terpikir gak nak let go je dining table tu 
tapi duk pikir2 sayang pula 
sbb wood tuh .. walau aku beli 2nd tapi kalu kat msia x dpt harga aku beli ni 
lagipun itu salah 1 item pertama aku beli setiba nya di Yangon ni 
ish ish ish pening #$%^&*#@!
rumah baru yang bakal didiami ni mmg down gred ye tuan puan 
present house ni mmg terbaik la tu sbb bila dolar down x berbaloi sewa rendah 
kalu aku owner pun aku pikir nak naikkan sewa
tapi aku pun xbrapa nak kesah sbb bukan nak bermaustautin lama pun kat sni 
3 4 tahun je 
sampai masa ku rela undur diri .. huhu 
eh kelaut dah ni 
ha rumah baru ni walau kecik tapi dia bole di klasifikasikan sebagai 2 tingkat setengah la 
yang setengah atas tu mcm 2nd hall 
tu sbb plan nak kena ada 2 settee 
1 leh letak kat atas tuk menonton DVD 
paling tidak pun kalu aku sayang nak jual dining 8 seater ni 
aku sumbat je kat atas beli 6 seater letak kat dining 
lawak x? 
lagipun xkan org datang umah nak round sampai atas kan 
adoi pening la 
apa pun tnggu hubby i sampai esok n let him plan 
hubby i kan cita2 nak jadi designer xkesampaian 
haa sila design rumah sndri ya en ayang 
1 lagi aku duk memikir ni pasal keselesaan QK 
rumah skang QK kalu tidur siang kat bawah sbb bawah da 1 bilik 
kalu orang dtg pun xde la terganggu sgt tutup je pintu tu 
tapi kat rumah baru ni mmg ada 1 bilik tapi bilik bawah tu la aku kena jadikan stor nak letak segala kotak bagai 
xkan nak bg QK tidur dalam bilik stor tu 
mati lipas cicak gigit anak i x gebu sudah .. hik hik 
so jawabnya QK kena tidur kat hall la siang hari 
payah skit la bila org dtg or buka tv 
anak i ni dah la telinga lintah pantang bising skit 
adoiiiiii kesian anak mama 
nak bagi tidur dalam bilik kat atas mmg x jamin 
buatnya maid  xdgr xterjatuh anak aku dari buai 
dah la skang pandai bgn je terus duduk dlm buai tu 
uishhhhhh seram perut 
terpaksa la nak buat mcmana 
huh bila pikir pindah ni serabut skit 
yela aku ni x suka sepah2 
aku rasa kalu aku pindah amik masa 1 hari je tuk settle suma 
mata aku semak ngok semak samun 
hari tu masa kontena aku sampai ada 53 box dan furniture 
dari kul 6 petang sampai malam tu kotak suma dah siap buka n simpan di tmpt berkenaan 
penat maid ikut rentak aku .. muahahahha minta maap la ye 
biar penat sekejap janji mata xpenat 
so aku hrp pindah ni dpt setle cpt la .. kalau tidak xlena tidur aku 
cpt siap cpt dpt p jalan2 ngan QK n hubby 
kata hubby balik 
xkan nak duk umah mengemas je 
harus berjimba 
yeay 
cannnot wait for tomorrow !






0 Kritikan: