BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 22, 2011

Supplement untuk bayi

Salam 
bila anak dalam alam pembesaran 
ibu bapa mula mencari2 pe yang terbaik untuk anak 
walau aku di negara serba kekurangan 
akan juga mahu yang terbaik untuk QK 
apa pun caranya akan di usaha 
Aku mmg bagi supplement utk QK 
utk membantu kesihatan, selera makan dan juga kecerdasan otak nya 




 
Untuk kecerdasan/kepintaran otak 
aku cuba Ezamo ni 
ada artikel mengatakan ezamo membantu kecerdasan otak seseorang 
so aku harap ianya berkesan 
kakak aku juga yang cadangkan ini pada aku 
sbb ketiga2 ank dia mmg mengambil ezamo 
dah hasilnya memberansangkan 
kita cuba tuhan tentukan 
betul x 
jgn ko bagi mkn benda ni je tanpa latih/ajar/didik anak2 dgn baik 
yang susah nya anak aku ni buat sesuatu ikut mood 
bila time rajin bila orang tanya sekali je tunjuk 
where ur eyes ? nose ? mounth ? hair cantik ?
laju je tunjuk di tmpt yang betul 
tapi sampai time malas orang tanya dia buat2 lari x dgr 
hangin jugak tau 
so mama hrp supplement membantu anak mama lebih cerdas dan pintar ye 
Amin 


 
 Appetton ini adalah untuk selera mkn QK 
sejak umur setahun selera mkn Qk merundum 
so kesempatan aku balik M'sia feb lepas aku tanya Farmasi pe yang terbaik 
untuk bayi seumur Qk ini yang bole bantu selera mkn bayi 
sehari sekali je 
mula2 nmpk la perubahan 
 kdg2 maid aku pun lupa nak bagi 
tapi nmpk gayanya ini berkesan juga 
Alhamdulillah


 
 Scott Emulsion !
aku bagi ini untuk kesihatan 
since dtg sini aku mmg provide ini tuk QK 
sbb aku nak elak deman dan sebagainya 
Alhamdulillah Qk sht seadanya 
sejak dtg until now baru sekali Qk demam end dis lepas 
bila duk sorang ni paling tkt kalu anak demam 
sbb bila demam aku jadi xkeruan 
lain la kalu ada org bole jaga nak hrp maid bukan bole 100%
so hrp anak mama sht2 selalu ya 
3 supplement dalam 1 hari 
bila pikir eh gile nya 
bole ke ?
takut juga bad effect 
ezamo aku bagi hari2 n appetton tu sehari sekali 
sbb kalu x mkn appetton nanti Qk kureng mkn 
aku mmg susah hati kalu anak x mo mkn 
scott tu aku hold dulu 
bila nmpk mcm ada tanda2 xsht baru aku akan bg 
so far penerimaan Qk baik 
Ezamo tu suka bangat 
appetton n scott sometime suka sometime dia luek smula 
so mama doa dan berharap anak mama akan sht cerdas cergas dan pintar ye sayang 
mama sayang bangat pada kamu 
emuahhh 







QK  dan bantal busyukk !!
rambut serabai pipi berjerawat lah kamu ni !!!







2 Kritikan:

Anonymous said...

2la kn demi anak kite sggup bt ape asalkn die sht n mbesar ngan cergas n sht..papa disini pn arap anak papa ni sht sntiasa.mama juga jg kesihatan gak yea.klau ma xsht pa kt sini pn susah ati dbtnye..

smms said...

insyaallah papa .. papa di sana pun jga "tut" tu p doc caari solution k ..