BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 29, 2011

Butter Prawn - QK n Prawn - Kuih keria ku

Salam
Salam Sejahtera 
x brapa nak sht la hari ni 
sakit2 sengal2 badan 
mcm sakit urat gitu


semalam aku pose 
dah 3 bulan kot aku xpose 
baru semalam mahu mula balik 
dalam kul 3 lebih tu start badan jadi lemah je 
445pm sampai rumah letak handbag terus ke dapur 
nak laksanakan impian membuat keria 
aku dah pesan maid aku stim je keledek supaya x berair sgt 
letak tepung skit je + renjis2 air 
pastu menguli la 
masa buat tu mmg cum mudah pecah tau 
al maklumlah 1st time buat so main agak2 mcm ok je 
ptg semalam goreng ok 
pagi tadi goreng hbs hancur 
goreng 5 3 okeh .. uauwuauwuauw 
kureng nak menjadi la keria aku 
jadi rapuh gitu apsal eh ? 
kureng air ke kureng tepung ke ?
korang ada tips sila post comment pls 


next
buat butter prawn lak 
pernah buat sekali kat putrajya 
mmg xjadi lah 
so dah jumpa resipi yang memudahkan 
dgn impian menjadi 
aku baca line pertama resipi tu 
susu cair + gula + telor = pukul dlm bekas 
okeh betul aku campur suma 
next line 
masuk marjerin 
tumis b.putih + halia
lor apsal aku cmpur majerin sekali dgn susu cair + gula + telor lak ni 
adoi salah pulak 
tapi aku hentam je 
tumis bahan tumbuk tuang yang dah di campur/pukul tu 
mmg xjadi lah 
ini kesalahan kedua oke 
xsanggup dah nak membazir telor lagi 2 biji 
kesalahan pertama nya lagi xmasuk akal 
hahahhahahha 
aku campur suma 
susu + gula + telor + majerin + bahan tumbuk tu dalam bekas selamber je pukul sampai kembang 
pastu baca2 resipi eh apsal aku campur smula 
ngok ngek betul la 
terus dgn yakin buang suma bahan tadi dalam sink n suh maid tumbuk yang baru .. bole ?
tapi tetap terjadi kesalahan cuma tidak la sebodoh yang pertama tadi kan .. huhuhu 
harap maklum badan tgh lemah xmkn lak tu 
mmg otak x dpt berfungsi dgn baik kot 
630pm aku pun berbuka 
tgh mkn QK kesayangan pun sibuk 
4 biji prawn dia mkn gitu je semalam 
papa : anak kita suka prawn rupanya .. hehhehe 
lepas ni mama msk sup prawn lak tuk kamu ya 


aku mkn 5 6 7 suap xlalu dah 
kuih keria yang aku duk idam2 tu pun seketul je aku ngap 
lepas buka bdn jadi bertambah sakit 
lepas solat aku baring je 
suh maid urut belakang bagi lega 
uish sedap gile dia urut weh 
nak ikutkan hati nak suh hari2 tapi segan lak 
t maid aku kata eh madame ni nak suh dia jadi tukang urut lak ke .. uuwuauwuauwua 
time2 cmni teringt urutan suami 
itu la hakikat suami istri harus tinggal sebumbung kan ..*sob sob*


pagi tadi kul 7am baru bangun 
dan sekarang bdn masih rasa sengal2 
sakit urat kat belakang ni ha 
adoihai




2 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

jangasn mandi air sejuk malam-malam. masa urut tu boh minyak panas tau :)
tapi i tak reti masak keria la you.huhuhu. nnt i mintak resepi kat my mom and share ;p

smms said...

xpernah mandi mlm i ni dear .. balik kije terus mandi ..
urut bdn semalam guna minyak yuyi ja .. huhu

okeh mak u pndai msk t bagi resipi kat i ye ..