BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 16, 2010

Surprise la konon !

Selamat pagi 
oh today mood sangat happy !
maklumlah hari ini ada rombongan dari malaysia datang nak memeriahkan Aidiladha di sini 
ketua rombongan adalah Mr Chenta 
uish itu yang sebab happy tu sebab lain-lain tu cover line ja
hik 


pst pst pst 
aku ni kepochi skit 
kata surprise tapi dah nak kepoh kat blog 
hahahaha 
i like surprise tapi aku ni xtahan nak gak publish 
al maklumla mood gumbira !
lagipun aku yakin mr chenta x membacanya jadi xtakut dia akan tahu surprise aku kerna dia sedang dalam penerbangan ke sini 
nak tahu surprise anniverSRI aku tuk suami terchenta ?
auwwwwwwwwww malu la pulak ! 



ahaaaaa bunga ja



Selamat Ulang Tahun Ayang 
eh x full pula 

ok yang ini baru full 
beauty kan ?
auwwwwwwwwwww

oh terclose up pic katil sekali lak 
motif ?
auwwwwww lagi (eh gatai lak aku ni jap jap nak auwww! kena lempang baru tauuuuuuu !!) 
ye aku surprise kan bunga ja 
kat sni mana la ada souvenir special nak bagi 
maka bunga lah menjadi pilihan 
eh besar dan banyak okeh kuntum bunga rose tu 
tapi hanya dengan harga RM 30 
kat KL dapat price tu jangan mimpi !
3 kuntum rose daun kembang semangkuk dah RM80 
itu hubby beli tahun lepas aku paksa dia btau harga brapa .. kekekeke 
xkesah la nak bagi apa pun kan yang penting ikhlas dan kasih sayang tetap utuh di sanubari 
ini kreadit je sbb kami kan berjauhan jadi kalau ada surprise cmni lagi lebih mesra dan bertambah kuat cinta tu kan 
aku baca gak tip-tips nak meriah kan lagi rumahtangga 




ok nak bagi bunga pun kena dengan caranya baru nampak lebih romantik dan terasa surprise nya 
aku letakkan bunga tu bersama ucapan kata-kata indah di atas katil 
bila mr chenta sampai jam 1200 waktu tempatan nanti dia musti masuk bilik nak letak beg punya 
jadi terus nampak bunga ! 
sedikit sebanyak musti dia senyum-senyum simpul gumbira punya lah !
kalau aku pun suka 
terus xsabar nak jumpa tuk bagi ciuman tanda terima kasih kan 
auwwwwwwwwwww 
common tapi atlist ada 


itu surprise aku tuk mr chenta 
surprise mr chenta pada aku ? mana aku tahu lagi x jumpa dia lagi 
tu yang cant wait till 430pm ni 
adoiiiii 
dari semalam duk kata surprise aku sekotak besar 
xsuka tau dia mmg suka memain kan aku 
ntah2 sekotak besar brg2 yang aku kirim berkotak-kotak tu
xsesuaiiiiiii 
aku cuti 2 hari start esok 
so if posible friday aku sambung kisah surprise ni 




Salam Aidil Adha dari YANGON 





4 Kritikan:

mama affan said...

hmm..romantiknya..mama QK kat oversea yer..

nak thhu surprise jugak la..hehe..

The Fabulous Mommy to myDouble A! said...

wahhh3333
nak jugakkkk!!

smms said...

fikaryna : aah work here

azzah : suh pa aan beli .. pasti lebih hebat

Unknown said...

vengon arrr ... gelak doe aku baca..

SUPRISE!!!!! (nnt ko ckp ala2 eric ye) cantik tak cantik tak aaa...cantik kan..kan..