BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 23, 2010

QK & Pool














aku mmg berimpian nak hantar QK ke kelas swimming 
bila dia dah pndai jalan dalam setahun setengah ke mama akan hntr sayang k 
kat sini ada aku dah tanya 
weekend dari x buat apa baik hantr QK kat sini sambil mama pun bole relax-relax berwifi 
nanti mama belikan sayang swimming suit cantik ya 
jgn ikut mama x pandai swim ikut papa yang teror swim tu okeh 
 
 
banyak lagi cerita tentang QK selepas ini 
berhenti seketika kerna aku mahu ikut datin ke aktiviti membuat kek dan coffee 
yehaaaaaaaaaa


2 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

lamanyaaaa tak komen2 kat cnie.rinduu...sori tau. aku juz mampu tgk gamabr je saat ini coz mata n kepala masih lagi pening if baca words banyak2.huhu.
apapun QK makin comel selepas berusia 1tahun.happy belated birthday QK sayang..semoga menjadi wanita solehah yang pandai swimming :)

smms said...

anty iema : tq .. ye lah pantang xbole membaca mak aku dulu pun nak baca paper punya la xbole tapis gt buring bila bb tidur .. bb how ? harits nmpk sgt baik ..
anyway selamat berpantang okeh !
mish u