BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 11, 2010

Gue Kangan Bangat ...

Paham x? 
bahasa melayu nya 
"aku rindu sangat"
sejak menjadi peminat setia cerita "puteri yang ditukar" ni 
cakap pun dah macam indon dah 
jangan ghoper pun bertukar sudah 
oh aku akui baru nak masuk 2 bulan aku dah home sick gile 
eh home sick 90% 
home food 120% boleh x 
nak mengadu la ni aku ngindu sangat sama beberapa perkara di bawah 




 nasi lemak ayam !!
hep hep bukan sebarang nasi lemak okeh 
aku kepingin nasi lemak Mali's je 
tahu Mali's katne ?
kat jalan bunga raya gombak 
warung je pun 
tapi aku rasa ini la yang terbaekkkk 
masa preggy brapa kali ngidam nak mkn kat situ 
adoi mmg my taste 
mmg bole buat sndri nasi lemak ni 
aku pun dah brapa kali buat dah tapi xsama okeh 
nak yang ini jugak !!!
nasi lemak ayam goreng kasi sambal lebih satu !!


 oh yang ni pun terbaekkk jugak 
di Mali's juga 
uish basah-basah mmg mmg sedap ngan udang besar-besar 2 3 ekor 
kalu order size besar lagi byk udang nya 
special lagi hapening 
percaya x, kalau p sini pasti aku order nasi lemak 1 char ketiow 1 
untuk aku sorang je tau 
hubby lain 
mula-mula pekena nasi lemak 
dah settle sumbat char ketiow lak 
4 5 sudu heaven lagi ngan udang nya 
masuk sudu seterusnya mengah tolak pinggan kat hubby suruh sambung 
haih minta maap la bole habis 2 pinggan 
walau aku ni xkurus xdela mampu nak mkn byk cmtu okeh 
cuma bila p sana mmg nafsu nak mkn dua-dua tu musti ada 
biar mkn skit pun janji dapat 
daripada balik rumah duk terbayang-bayang naya je esok nya kena p lagi 
haru 


 seterusnya ini 
sini mmg xde fast food lansung 
McD, KFC teringin juga tapi sbb b4 fly sini 2 ni aku sempat hentam so xkepingin sgt 
tapi pizza x sempat yuuuuuuu 
maklum time nak fly tu musim raya perut mmg hari-hari penuh dek open house sana sini 
mana datang time nya nak sumbat pizza ni 
adoiiiiii sekarang saya sgt mengidam 
haaaaaa mengidam ? takut !!
uwauwuauwuauwua 



 owh yang ini sgt gile 
nak jugak sekarang !! 
exactly mcm ni .. green tea blended toping cream 
nak yang dari sturbucks gak 
bole ke hubby dtg next week u bawa ini 
adoi gile ke apa aku ni 
aku dalam sebulan mmg musti kena ini green tea 3 4 kali 
meaning tiap2 mggu sekali 
hahahahha over 
pokoknya kalu keluar nampak strubucks msuti beli lah 
time semput kena mrh ngan hubby xdapek la kan 
uish sambil menaip sambil terbayang-bayang duk telan air liur ni 
adoi parah aku ni !!


tapi dalam 4 perkara atas tu ada 1 perkara yang aku paling rindu 


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

haaaaaaaaa ini dia 
uihhhh ini kalau dapat lagi sodap !! tet ... "shy"


ada sape-sape leh dapatkan i perkara-pekara aku rindu tu x ?
dah parah sangat dah ni 
sob sob 





6 Kritikan:

The Fabulous Mommy to myDouble A! said...

hahahaha
i blh tlg makankan jek
aci x?

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

suka gambo yang ke dua tu...namapak menyiurkan...

smms said...

azzah : xaci !

anje : uish mmg sodap tu

The Fabulous Mommy to myDouble A! said...

hahahaha

Unknown said...

alolo makanan tu rasanya boleh tahan lagi tp kalu yg last sekali tu alamak,kena peluk bantal je lah..shiannn dia..

smms said...

ina : ngeeeeeeeee tahu xpe ..wuauwauw