BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 9, 2010

Blogger ..

Dalam kebosanan terbit pula rasa nak publish en3 baru 
lantas "blogger" menjadi tajuk 
isi nya aku xpasti 
sejajar dengan tajuk or tersasar
nasib lah 
Yang ada blog di panggil blogger kan 
humm uols nape ada blog ? 
yang aku nampak ada blogger yang saja-saja register blog untuk kongsi cerita suka duka kehidupan family sehari-hari 
ada blogger yang suka kongsi tips-tips atau tutorial kan 
ada blogger yang owner dia cantik bangat sampai menjadi keagungan orang-orangan kan 
aku pun tau admire ngan beberapa owner blog yang mmg super duper cantik
mcm2 jenis blogger ada musim skrang ni 
xkesahlah jenis apa pun blog itu umum tujuan nya pun tiada halangan 
sukati uols lah 
begitu juga aku 
suka hati aku lah 
aku blogger juga 
yang aku tahu blog aku adalah utk aku ceritakan ttg live aku 
ttg anak ke 
ttg suami ke 
tgg cuti-cuti ke 
whatever 
ikut hati nurani tulus mulus aku 
asalkan x ganggu emosi orang lain sudah 
aku update pun ikut suka hati kan 
ada hari empty sbb kegersangan idea .. hahaha
ada hari sampai 4 5 en3 merapek lak 
nama pun blogger utk suka suka ..hik
aku x ramai follower pun 
sbb aku berblog bukan utk ramaikan follower 
aku berblog bukan utk naikkan nuffnang dan seangkatan dengan nya 
nuffnang pun aku xbuat okeh
sbb aku sedar aku bukan pandai menulis pun 
ayat atau olahan cerita pun bukan persis novelis kan 
aku berblog sebab suka suka 
sebab bila aku dah tulis aku baca smula di hari-hari kemudianya 
aku berblog juga utk En kesayangan juga baca 
atau mungkin utk anak-anak aku bile dewasa kelak 
untuk kenang-kenagan la senang cerita 
ada follower secara xlansung meramaikan kenalan aku dalam dunia blog ini 
tenkui to follower yang sudi follow 
silent reader ada atau x pun xpenting bagi aku 
sbb mmg bukan tujuan berblog tuk jadi famous amous
tapi bila dah di perantauan ni 
aku rasa blog penting
kot ada kawan2 jauh yang nak tahu cerita hidup aku di sini la dorang bole dapat 
bagi En Suami juga adalah penting 
di sini lah tempat pelepas rindu kan 
yang lain semua xpenting 
blog dapat duit ? terpulang la pada individu aku no komen 
yang penting kau berblog kau tahu apa kau tulis dan kau tahu apa kau nak 
habis cerita 
full stop ! 
kannnnnnnnnnnnnn


4 Kritikan:

Unknown said...

kannnnnn hehehe
buat artikel biar ikhlas, datang dari hati..ada pembaca tu kira bertuah lah sebab kita bukan pemes pun..
yg nak komen lagi laa kita appreciate ka..

tapi ina letak juga nuffnang, hehehe dapat duit free..syiok jugak tgk ada iklan yg jana pendapatan secara tak langsung kat kita

smms said...

hehheh blog tuk kesah hidup ..alahai suwit bila kita baca smula ..
i xwat nufnang pun .. nak juga tp malas .. bole ?

- d . a . r . i . a . s . u . e - said...

kekdahnye, blog aku, aku punye suke nk ckp apa2...khennnn?

anyway, happy working fo u...take care ;)

smms said...

yezza ..u too sis take care