BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 23, 2010

Dah lama x bercerita kan ?

Aku lah dah lama rasanya xpot pet pot pet kat blog idaman kalbu sendiri ni 
asyik en3 gambar je sampai xde masa nak susun-susun ayat cerita itu ini 
baru balik dari Nov Aktiviti ni mkn kek byk mata jadi berat je pulak 
yela tadi belajar cara-cara buat kek maka kek merata lah 
tapi nak bergambar sakan bateri kamera lak out 
kecewa !



Last week sgt meriah maklumlah suami ada di sisi 
sedara mara lak datang dari msia holiday sini seminggu 
6 hari rasa cum 6 jam je 
xpuas rasanya nak melepas rindu 
paling kesian QK lah .. ahad lepas hantr p airport balik terus senyap sunyi QK pun pelik 
tadi bising tiba2 sunyi 
siyes sgt terasa tau .. aku sampai nangis la .. bila di kenang leh meroyan !!
tapi sentiasa berdoa supaya hati aku dan dia kuat 
haih pergi kau mood sedih !



dah lama x cerita pasal QK kan 
she's going to 1 year 1 month 
dah bole berdiri tapi malas-malas lagi 
kaki gebu sngt kot sampai jadi malas tu 
aku ni excited skit nak tgg dia dapat kaki tuk berjalan 
walau kata org bila dah jalan nanti lagi haru kita nak duk mengejar dia pulak 
tapi itu lumrah have too
dia duk merangkak ni pun elalu main kejar-kejar dah 
aku risau skit bila dah setahun QK xberjalan lagi 
sebab pembesaran dia yang lain b4 this mmg on time 
bak kata kalu merangkak biasa 7 bulan b4 umur 7 bulan dia dah merangkak 
cmtu lah 
tapi jalan ni lambat pula walau masih normal baby berjalan umur 1 year ++ 
kalu dah berjalan kan sweet pimpim tangan bawa p taman 
taman ????????? byk sgt ke taman yang myanmar ni !! adoi berangan je aku ni 
oh semalam Qk taken the MMR for 1 year dose 
so far lega dia xdemam 
mmg pg tu b4 p aku dh bagi scott emotion (betul ke eja tu) tuk bagi antibodi kuat 
bila umur anak dh setahun ni kita ibu bapa dah mula pikir-pikir apa makanan sampingan lain yang sesuai tuk perkembangan anak kan 
so now aku dah mula bagi QK scott tu n ribena 
itu dari segi vitamin la 
part mkn masih lagi 3 x sehari untuk makanan berat 
kdg2 bubur ayam, ikan merah n sometimes sup sayur 
makanan sampingan masih lagi biskut n fruits fav Qk tuh 
kadang-kadang Qk dah pandai minta kerepek yang org tua mkn 
aku ni takut dia tercekik 
mmg gigi dah ada 8 batang tapi takut dia xkunyah betul2 tercekik aku gak yang tercekik nanti
adoiii ... tapi papa dia suka bagi bila bagi tu dia punya la senyum n dgr gak dia bite kruk krek .. sesekali bole la selalu mama x percaya lagi
tapi sebetulnya Qk mmg suka makanan org tua
kalau nampak aku mkn aiskrim huish dia terus dtg cium bodek aku okeh 
dah kena cium hati ibu mana xgoyah bg juga la skit merasa 
coco crunch pun dia suka 
selagi xbagi selagi tu duk berpaut 
pastu suka celup2 tgn dalam cawan aku 
dah besar mcm2 pandai 
tapi aku tetap senang dgn karenah QK 
mama love yu lah





Actually aku ni rasa cum dah home sick sgt lah 
hati ni meronta-ronta sgt nak balik Msia bumi tumpah nya darahku
rindu nak p jalan-jalan kat mid valley 
shoping kat JJ, KLCC .. auwww 
skang ni ringan skit la duit tu nak keluar alhamdulillah rezeki lebih dari Allah .. thanks GOD 
duk terbayang-bayang je nak beli itu ini tuk QK .. kat sini suma xde .. kalau ada pun mahal gile xberbaloi 
so impian aku kumpul duit shoping kat KL ..yuhuuuuuuuuu 
Kuala Lumpur !! Wait for me ... 
skang ngah hangat koleksi tudung RCW ea .. nak kirim kat hubby musti dia malas nak berasak kat Jalan TAR tu .. adoiii 
tapi bila ngok pic kwn2 rasa nak jugak 
dah lama rasanya  xtambah koleksi tudung .. 
ketar-ketar dah tangan n otak tuk beli itu ini 
and i mish vacation a lot ! 
i need holiday !!! 
alangkah seronoknya dpt check in kat bukit tinggi or Sepang Gold cost kan en hubby 
t i balik kita go there ok ! 
berlari kejar-kejaran with QK 
wow sound's great kan 
ishhhhhhh sgt x sabar 



tgn aku lenguh menaip
titik !



0 Kritikan: