BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 4, 2010

Hujan batu negeri orang hujan emas negeri sendiri

Salam 1 Malaysia 
bila duduk perantauan ni mcm-mcm rindu kan 
makanan tu tok sah citer la 
hari-hari duk terbayang itu ini 
siaran TV kat msia pun bole rindu okeh 
bila baca berita online ngok jadual rancangan TV 
uish mcm2 citer 
skang ni petang 630pm citer CINTA Fasha Sanda ek 
best ke weh ? ada aku baca blog kata kalu missed rasa rugi gila 
aku mmg dulu selalu layan slot AKASIA petang-petang tu 
balik kije layan kan sambil pekena dorang pisang kepok lekor .. wah bestnya 
ARJUNA setiap isnin 900pm tu xhabis lagi ea 
lama gile ek 
ntah pe cerita la agaknya tu 
aku layan gak ARJUNA dulu 
bila tanya hubby apa kisah skang 
kata dia x layan dah sbb syg xde, kalau ayg ngok sorang2 ingt kat syg sedih baik xlayan 
adoiiii payah jugak kan 
ASTRO pula pe manarik skang ? ada sehati berdansa baru ke or dah mula seoson baru 
uish seronok nya 
aku mmg suka sehati berdansa, AF pun bole lah walau x brapa nak layan sbb buhsan jugak kekadang 
rindu nak nengok CEREKARAMA setiap sabtu 1000pm 
aku kalu nengok cerekarama tu depan tv musti ada jajan ke haper sambil nengok n lepaking with hubby n qk 
tapi part musim citer x best tv lak nengok kami .. hahahaha 
sonok tau .. i mish dat time ! 



Hum kalu kat sini 
alahai 
ada siaran tv 
tapi byk indon lah 
berpuluh-puluh channel indon ja
pastu kalu nak tukar-tukar bukan leh main tekan 1 remoote ja .. kena ada 2 3 remoote oke 
1 utk satelite 1 utk channel 1 lagi setting 
kau lalu setiap kali nak tukar kena tekan macam-macam 
makanya style aku skang buka 1 siaran je la yg mmg aku follow 
pe lagi ? citer indon lah 
PUTERI YANG DI TUKAR 
itu je la citer aku layan setiap hari pas balik kerja 
530-830 3 jam woooooooo 
tapi xdela ngadap je 
byk kije lain lagi kan 
siaran arab ada juga tapi tu la MALAS 
dulu ms aku mula2 dtg da TV 1 tau 
pastu kena bloked ..masa tu kecewa hati 
walau bila di msia tv 1 tu mmg xkan nengok lah kan bila desprate cm ni itula kebanggaan 
kata org2 lama sini tahun lepas ada tv 3 n tv 2 ..nyaman kan 
tapi lepas world cup suma kena bloked 
haih itu la MYANMAR 
~haru~ 



I MISH MALAYSIA A LOT 




4 Kritikan:

Unknown said...

Sri,
6-7bulan nnt ok kot sri. bertahan lah ye. i cannot imagine if i were u...boleh gile agak nyer dok bejauhan ng nuar.

Sesuai betul dengan tema blog ko ni big gulz dun cry. So be strong k!


Salam 1 Myanmar ! (hehehe tetibe teringat org myanmar kt kg nuar jual kain ela..murah2 dan wangi..tak faham kenapa kain dia tu wangi)

smms said...

uish nak tgg 3 4 bulan mendatang ni pun x tahu lah .. sdg bersabar n bertahan ni .. smuga tuhan pemudahkan segalanya tuk kami .. amin

nak ke kain myanmar sini lagi byk n murah tau ..cotton cotton !

anyway tq leen

Unknown said...

Yeke! agak2 yob nak tak bwk kan kain cotton tu tok aku hehehe kalu dia nak kirim kt dia eyh... hik3..
2 psg pun cukup.

smms said...

bole bole ..tapi bukan skang tgg dah ok skit awl tahun ke bole ? skang aku xp shoping lagi sbb simpan duit nak beli keta la