BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 15, 2010

151108-151110 : Our Anniversary ~ 2 Years

Alhamdulillah 
walau baru ke angka 2 
orang tua kata baru setahun jagung 
tapi aku tetap panjatkan kesyukuran pada ilahi kerana segalanya berjalan dengan lancar dan baik baik aja 
walau kami di uji untuk berjauhan tapi kami tetap bersyukur kerana di sebalik kejauhan pasti ada keindahan yang tuhan janjikan 
ya aku percaya 



Di hari ulangtahun ini wahai suami ku
aku bersyukur kerana tuhan berikan aku lelaki sebaik dan semurni kamu 
kau terlalu memahami jiwa raga ku 
kau selalu mengerti aku dengan setiap inci perilaku 
kau selalu hadir tepat pada waktu 
untuk jadi pelindung ku 
pokoknya kau selalu ada untuk ku 
hanya kau yang layak menerima cinta suci ku 
wahai suami tericnta ku 
aku juga mahu sentiasa ada untuk mu 
walau tidak pada jasad tapi cukup hanya pada bayang-bayang ku 
AKU CINTA PADA MU !!


i ada surpirse untuk u seperti u janjikan surprise untuk i kan 
i like surprise !


with lots of love : SMM




7 Kritikan:

bee2312 said...

wah....romantiknya...syahdu i...happy anniversary kak...

smms said...

tq bee .. hih

The Fabulous Mommy to myDouble A! said...

Happy anniversary dear!

smms said...

azzah : tq

Unknown said...

So sweeeeeeeeet..
Happy anibersri sri..
Semoga Tuhan berkati rumah tangga kalian.

Baizura Hassan said...

happy anniversery!!!
moga bahagia slalu...

smms said...

leen : amin tq dear

miss zuera : tq