BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 1, 2010

Mengimbau kenangan lalu

Saje gedik hati aku ni nak imbau detik-detik Qk kecil-kecil dulu 
masa lepas-lepas pantang 
itu pun lepas jejak blok bee 
tq anty kerna wat en3 QAIREENA KRISYA 
walau qk dah setahun barulah gambar tu di publish 
setahun qk tunggu 
uish amik masa lama tul anty bee nak edit or resize eh 
hehehhe jgn marahhhhhhh



jom kita layan gambar qk masa umur 2 bulan lebih kot eh bee 
aku pun lupe dah 
tapi aku ingt time tu aku masih cuti kan 
ye kot ek


 oh maigod cumel nya anak mama kecik-kecik dulu 
uols ngok mcm muka sape ek ?

 pweettttttt ini pun comei so adorable baby !

 wow so impress bila lihat gambar ni bee 
aku sgt suka ! 
gile comei .. xsangka kecil2 ni dia ada gmbar secantik ini 
ish awat la lmbt sgt bagi bee oi kalu x dah lama aku frame 

oh ni lagi comei papa n mama qk 
acuan cantik benih comel la kan 
hikhik 
bila ngok balik gambar2 lama kami ni mcm parents muda ek 
haih muda kehaper ! umur 26 baru anak sorang org lain lek je umur 26 anak dah 3 4 okeh 
by the time umur 62 dah bercicit 
xkesah lah kami tetap rasa muda 
mish dat moment lah 
arhhhhhhhh kalu mish maka perlukan qk beradik ? 
oh perluuuuuuuu sangat perlu .. yeay ! 
tapi bukan skang tnggu 2012 kan encik suami 
eheeeeeeeeee 


2 Kritikan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

so sweet...suka gambo kedua tu...manis sangat2

smms said...

tq anty anje