BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 3, 2010

Auwwwwww Perasaan atau perasan ?

Selamat Pagi 
Semalam aku ke klinik 
nak pastikan betul ke aku ni ... dot dot dot 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
nak tahu ke ?
_
_
_
_
--
--
_
--

hahahha betul ke asma aku makin teruk 
ha korang pikir pe ek 
aku tidak mengandung lagi walau sesekali encik kesayangan balik mcm perantin baru kami
hik hik 
yela lately asma aku kerap menyerang sbb batuk n raining nose n mebi sbb weather juga 
doc said aircond pu ye jugak 
so after tis kipas tgn sudah 


main story aku adalah kat klinik tau ada "penimbang" okeh 
jakun ek ! yela sini mmg aku xjumpa penimbang mcm kat msia 
ada jumpa kat 1 shoping port hari tu tapi yang jenis zaman dulu nya result adalah dalam "paun" mana aku tahu nak convert to kg 
bila ngok result kuar beratus terus aku campak dlam tong sampah 
ishhhhhhhhh 
tapi bila semalm nmpak penimbang tu dgn tanpa segan silu berkali-kali aku turun naik kot2 silap ke timbang tu 
kata clerk situ timbang itu adalah betul 
yeay !! ini lah di katakan perasan atau hanya perasaan je 
sbb turun 3 kg yuuuuuuuuuuuu 
aku ni rangka besar so jgn terkejut la kalu berat angka depan adalah 6  .. hehheheh 
dulu 70 skang 67 ..auwwwwww mula preggy 64.. lepas kahwin 60-62 kalau dpt ke 62-64 balik pun dh ok rasa nya kan sbb aku ni jenis rangka besar diulang  ya..nge nge nge ..
tapi yang aku pelik tu berat turun tapi duk pk pk juga tang mana yang nampak susut nya 
ngok sama je .. tang jari tangan or kaki kot ek ..adoi tu yang kata perasan tu .. 
whatever lah janji hati aku sedikit berbunga la ni 
kalu setahun duk musti akan turun lagi kan .. yeay !! hope so .. 




2 Kritikan:

The Fabulous Mommy to myDouble A! said...

wowowowo....
wat a jeles okeh!
when will my turn ni!!!!

smms said...

uih puan azzah .. kamu nak jugak ke ? but kamu dah ok kot not to wori sgt .. i ni ha lain lah ..hahahha