BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 11, 2010

Happy Mood

PERTAMA

Gumbira kerna my niece NUR HADIRAH MOHD HASNI dapat 5A dalam UPSR .. congrate dear .. dat's ur effort kan .. x sia-sia mama selalu bebel pada kamu untuk kebaikan kamu juga kan ... im so proud of yu .. 

KEDUA

Yeay .. 1st of all nak thank yu muchy-muchy pada ina mama aisy kerna n3 dia aku dapat dgr radio era secara online .. dengan jalur lebar dimana jua dan apa jua pun boleh ! 
huhuhu siyes lemp____  gak aku ni ..duk sibuk menyesal sbb xbawa lagu2 aku kat pc lama dulu tapi x terpikir pun ada radio online .. era hot fm mcm2 kan .. dulu aku setia hot fm .. tapi tadi bukan online radio dia sedang upgrade pula maka era pun boleh la .. ada gak lagu best-best ni ha ..dapat pengubat kebuhsanan dan pengubat rindu pada lagu-lagu melayu ..yeay tq again ina kerna bagi i idea bernas itu .. sbb selama 2 bulan ni xterpikir lak i walau kat ofis dulu pernah online radio .. uols should try so far 10 minit aku on ni no buffer okeh clear .. suka hati !!



 

1 Kritikan:

Anonymous said...

realtplaife

[url=http://healthplusrx.com/green-tea-and-weight-loss]green tea and weight loss[/url] affohibig