BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 22, 2011

Ramadhan 18,19 & 20

Ramadhan 18

 Kentang + ikan bilis sambal 
ikan goreng 

 kailan goreng 

 pisang goreng 
  

bila masak kentang sambal tu zass terus teringat mama aku masak 
sedap tau
mama masak suka guna cili merah 
tapi sini cili merah ikut musim 
aku menaip sambil telan air liur okeh 




Ramadhan 19
 Sabtu tu aku ad aiftar di office 
so aku bawa CARA bergula ni je 
1st time buat ni 
rasa sedap cuma 
belum expert tang nak keluar kan dari acuan tu 
tapi mujur xmelekat sangat 
just lembik skit 
tapi yang pasti cept laku lah. ngeh ngeh 



 Ramadhan 20
 Ayam masak merah 

 Sayur campur goreng kicap 
sedapppp. aku ratah je 

bergedil 2 biji 
cekodok pisang yang lembik 
aku hangin skit bila nak buat cekodok pisang ni
selalu je lembik dan xbrapa nak jadi 
apa kurang eh 
padahal dah buh tepung byk skit 
baking powder skit 
gula terlebih ke sbb dia melekat eh 
mmg dari dulu buat untill now x pernah menjadi tau 
rasa okeh 
tapi lembik dan melekat 
padahal bila minyak betul2 panas baru masukkan 
tapi kalu mak mak kita but sedap n jadi je kan 
tensi tau !



semalam i buka sengsorang je 
sebab budak somel tu 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-

tidur daaaaaaaaaa


jam 615 golek2 nonton tv terus tertidur 
730 bangun 
akhirnya malam tadi weols tidur lewat kerana layan Xmen origin 
best gilak lah 






0 Kritikan: