BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 9, 2011

Puasa Day 7

Salam 
today lambat skit bersiaran 
sebab duk excited mencari sumber tuk bercoti-coti 
ish dalam kepala otak ni macam2 idea tuk cuti-cuti 
nak p situ sini 
shoping itu ini 
nafsu gile besar. hehehhe 
harap menjadi la. aminn 
uols ada info pasal Bandung ? 
rm brapa cukup tuk hotel + supir + food + shopping ala-ala ?
if tahu share la ngan aku eh 
eh off topic jap 
minta ampun puan-puan 
 ini je kuih muih i semalam
nugget tempura 3 ketul 
2 ketul aku 1 ketul QK 
karipap 2 ketul (frozen maid byb my anty mai sini haritu) 
1 ketul aku 1 ketul QK 


taadaaa 
ni menu semalam 
semalam nak makan sambal 
so msk la telur puyuh sambal +sayur kailan + ikan siakap goreng garing ! 
hari ni puasa terduga skit sbb pagi tadi sahur sempat teguk 2 kali je air sbb mata xleh buka ngantuk sgt Qk kan malam2 menguji mama dia 
selalu 1 botol aku togok air 
or mebi sbb dari pagi tadi aku selsema tu sbb perut nyanyi2 dan tekak kering gile 




oh perut berhenti la menyanyi 
oh tekak bertahan la 



0 Kritikan: