BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 16, 2011

Puasa Day 14

Salam Ramadhan 
bila dah separuh bulan puasa 
lagu-lagu raya dah byk keluar kan
uolsss kat malaya syiok la 
weolsss ni hari2 meratap kesedihan 
huh perit nya ! 
 ok ok back to mood 
kita nak hiburkan hati pikir makan makan makan je okeh


Sejak mula puasa hari2 buka aku hentam nasi 
so semalam nak alih selera skit 
disamping kurangkan kemasukan kalori dalam badan 

  



maka aku telah memasak 



 bihun sup bola-bola daging ayam + bergedil 
nyummy kata QK 

ehehhehe ini appetizer 
tinggal half baru teingat kena snap untuk blog 
maid aku senyum2 je dalam hati mengutuk aku xtahu la kan 
roti pratha + sambal telur hancur 
uish sambal telur hancur ni sempoi je tapi tiba2 teringat mama aku masak 
omak ai terbaek seyy 
walau sempi tapi sodap 
terus sentap rindu mama ! papa ! 



itu je la menu berbuka semalam 
walau makan bihun sup tapi malam tadi gigi aku telah mula berdenyut 
so hari ni terpkasa memakruhkan diri untuk ke dentist supaya lega dan no more pain !!





nak nengok budak "daring" yang hari2 teman aku buka puasa ?













 
 taaraaaaaa 
daring kan ? 
ini pose sendri okeh 
mama tunjuk kamera terus kepala senget mata daring 
adoi la anak buat mama geram je ! shomel bangat 
see menu dia. mama sekeping pratha dia pun nak sekeping gak tapi mmg xkan hbs la 
amik cubit skit dia marah okeh 
dah mula kedekut kamu eh 



next week kita buka sama2 ngan papa. yeay !!




 

0 Kritikan: