BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 18, 2011

Ramadhan 16.

Assalamulaikum 
Dari selasa lepas sampai today khamis kan 
dan 3 kali aku duk bersin2 selsema 
bulan puasa ni makin parah lak 
dugaan. 


Semalam apa menu uols ?
pasti meriah 1 meja penuh juadah kan 
okeh aku jeles ! 


Semalam aku masak simple dimple je 



 Nasi goreng muhibah !
macam2 aku campur dalam tu 
berselera aku makan semalam 


 uish + plak ngan udang galah ni 
dan sosej sebatang 


 kuih2 frozen 



pagi ni bangun teringat nasi goreng semalam ada lagi terus terliur 
sedapnyaaaaa 
tapi semalam time buka xde makan pulun sangat 
nak ulang2 pun dah x larat sebab kekenyangan 
tapi selera tu nak aja 
perut ni dah xbiasa di sumbat banyak2 kot 
bagus bagus. 




budak shomel ni makan nasi goreng dengan udang galah sekor 
mmg hantu udang si shomel ni 

 
 see ! sampai kepenatan duk meratah udang
macam2 lah kamu ni sayang 
today berbuka di thai restoran, 
yeay !!






0 Kritikan: