BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 17, 2011

Ramadhan 15 - NO PHOTO

Kasi tukar Puasa Day Bla bla ke Ramadhan bla bla 
baru bunyi dia manis je kan 
oh semalam punya iftar no photo ye 
sebab semalam dah penat buka mulut lebar gile kasi dentist godek2 gigi aku 
lebih kurang 50minit okeh 
crem mulut mak 
semoga Allah terima puasa aku semalam. Amin 


Semalam macm xde mood skit nak masak 
makan pun kunyah2 skit telan 
tkt tampalan sementara tu punah if gigit kuat2 kang 
tapi actually xde apa pun 
mak kan hover !
manja ! 
gigi xsakit tapi tetap xleh tidur malam sebab takut sakit 
boley ? adoi la aku oh aku 
ngengada macm QK. hehhehe 
so semalam aku telah masak 
ikan tenggiri masak lemak cili api
goreng kobis 
habis cerita 
kuih pun goreng keledek yang ada balance ahad punya 
letak nasi half pun xhbs 
dessert pun mmg xmkn
sbb tkt gigi sakit 
again gile saiko kan. ngada !
padahal malam tadi aman je tidur xsakit lansung 
Alhamdulillah 
tapi ada lagi 3 4 kali treatment 
gile banyak kan. 
xkesah la janji gigi gua sihat dan sejahtera 
ok la ada kelas tarian 
undur diri dulu 





 

0 Kritikan: