BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 5, 2011

28 tahun.

Tuhan selamat kan kamu 
3 x 
tuhan selamat kan Sri Marzura 
tuhan selamat kan kamu 

Alhamdulillah ke angka 28 sudah aku 
Syukur kerana tuhan beri lagi peluang untuk aku terus nikmati keindahan dunia dan hidup bersama insan-insan tersayang Suami tercinta, Anak tersayang dan keluraga yang sentiasa di hati. 
Aku bersyukur kerana dijodohkan seorang suami yang sangat memahami dan sangat lengkap di mata aku 
Terima kasih Ayang u always with me when i need u even we are far to each other. 
Ayang begitu sempurna untuk ku 
dan aku juga berharap aku sempurna dimata mu 
Aku cuba untuk jadi isteri yang solehah dan terbaik tuk mu dan ibu yang penyayang untuk anak-anak kita. Amin 
Semoga hati kita terus bersatu hingga ke akhirnya 
Aku cinta dan sayang kamu 


Terima kasih Ya Allah kerana kurniakan aku seorang anak yang sangat comel dan sempurna.
Semoga Qaireena Krisya anak mama menjadi anak yang selehah dan berjaya didunia dan Akhirat kelak. 


***

Teman-teman di faceboking tq for all d wished. Semoga doa kalian dimakbulkan. Amin 
Keluarga tercinta terima kasih kerana sudi called walau jauh untuk ucap pada i. Really appreciate. bila dgr my mom n mom in law called pagi tadi rasa terharu giles terus jiwa sentap bergenang airmata. Tapi atlist aku tahu walau aku jauh tapi keluarga tetap mengingati aku. Love u families ! 





Selamat Ulangtahun ke 28 
Sri Marzura Mohamed !!

nak nengok besday gul ke ?





























ok scroll skit je 
















































































taaaaaaaadaaaaaaaa


 hehhehe nampak x ?






ok ni clear skit 









2 Kritikan:

bee2312 said...

happy birthday kak...semoga dipanjangkan umur dan dirahmati ALLAH sentiasa...

smms said...

tq bee. amin