BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 10, 2011

Puasa Day 8

 Semalam aku selsema yang kronik 
perut lapar gile eh bila selsema ni 
adoi seksa mak semalam 
lepas tu ptg semalam lepas dah masak2 p pulak dental nak tampal gigi yang berlubang tu macam dah rosak skit 
aku btau doc aku fasting so nak buat bole tapi take time 
sebab after a week kena datang balik tuk tampal yang permanent
so doc advice buat after puasa la since belum rasa sakit bangat kan 
aku doa je supaya tidak sakit la wahai gigi 
makan pun sopan santun kunyah slow gile tkt lagi teruk 


so di sebabkan semalam lapar dia lain macam 
maka nafsu pun besar la 



semalam i masak tomyam sayur + sambal udang + telur dadar 
popia sayur + nugget
rasa selera je makan semalam walau tgh makan duk bersin2 tuala di bahu 
ishhhhh 
tapi mmg xde rasa la sbb hidung tersumbat kan 
janji mulut disumbat hilang lapar . huhuhu 



 uish ini fav aku ni !
puding coctail 
nyummy 
sempat gak buat semalam b4 ke klinik 




hari ni ada iftar di office 
so cuti masak ! yeay 


0 Kritikan: