BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 16, 2011

Seram sejuk 1 badan

Saya bukan demam 
tapi tengah ada penyakit "takut" 
saya ni kalu takut hbs jantung berdegup laju 
badan jadi seram sejuk 
tangan tu siap berpeluh-peluh 
alahai cool la skit !!
tapi  xbole 
mmg dari dulu cmni 
leceh lah !
tua-tua nanti if terkejut leh mati kot sbb jantung laju sangat 

Actually saya sedang menunggu waktu tuk berdepan dengan bos untuk memohon sesuatu dari dia  
ishhhh ada sesuatu yang penting untuk saya uruskan dan memerlukan kebenaran dia 

 

bos baik hati kan 
bos understanding kan 
harap-harap saya tidak dihampa kan !!

really hoping 
nak solat dan doa banyak-banyak supaya saya tidak gugup bila berdepan nanti dan hati dia lembut !!



2 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

What story? nanti bos dah lulus share eh? huhu.

smms said...

ok i will. uhhh