BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 2, 2011

Apa yang aku xsuka ?

Semalam suka hari ni xsuka lak 
baru sempurna


Apa yang aku x suka ?
mai aku story 
aku ni x suka membaca 
hodoh betul bunyinya kan 
dulu time belajar suka jugak la. baca novel2 tapi nak habis tu makan masa gak 
tu pun sbb member-member duk pulun aku pun tiru je la 
surat khabar aku xheran okeh 
nak buka online kat sini pun 2 minggu sekali. boleh ?
hahhaha lepas tu mula la semua news terbaru xtahu. betapa katak bawah tempurung betul lah aku ni. 
majalah suka. suka belek-belek gambar dan fesyen jela. nak baca story artis itu ini berjela-jela page jarang kot. 
tapi if hot sangat or yang aku minat gila mmg khatam !
tapi xdela aku ni jenis xtahu apa lansung 
sebab aku suka berborak dan bertanya 
orang cerita aku dgr dan tanya dan tanya lagi sampai aku tahu 
kan fair tu! hehhehe 



Aku x suka kopi. 
ngeh ngeh 
budak-budak kalu xsuka kopi sebab takut kulit hitam kan 
tapi aku idok la gitu 
aku suka kicap ! 
kicap pun hitam kan. 
tapi kopi xbole blah la
mungkin rasa pahit kot 
kopi o ke kopi susu ke tetap xbole 
if p rumah orang surf kopi mmg xaku sentuh 
tapi nes aku ok pulak 
tapi nes o saje nes susu minta ampun 
teh i like... teh o n teh tarik. uishhh mmg kaw!!
tapi ada kan orang-orangan yang xminum kopi kan. xpelik kan? 
alahh ramai betul dok. 



Aku xsuka benda-benda masam 
time pregy or not mmg xsuka 
asam suka tp if yang masam gilak tu bole la makan but jamah je la sebutir dua 
tapi jeruk xpe sbb xmasam kan. 
if dapat juice kotak yang masam pun mmg i don like ! 
xkesah apa benda yang masam i tolak tepi. 
heheheheheh 



Aku xsuka bau badan yang busuk 
omak ai kat Msia jarang la nak jumpa orang bau busuk persis x mandi berharihari kan 
tapi kat Myanmar ni 
bersepah. kena yang kuat gila masuk bilik berjam nak tunggu bau tu hilang okeh. 
alahai lemah urat sarah hidung aku tau !!
seksa 
uolss atlist pakaila deadorant skit xpun pupuk je bedak sejuk kat ketiak tu confirm wangi !



Aku xsuka orang borak berabuk !
paham ke ?
ala orang yang cakap besar berlagak nak mampus 
adoi penat tau borak ngan orang type cmtu 
menggelegak je telinga ni
bapak aku someone la 
aku anak pakcik artis tu la 
nenek aku dulu pahlawan itu la atok aku panglima ini la 
soo ??????????
whoever pun ko xyah mentioned bole x. meluat okeh !!!
aku lagi suka orang yang ikhlas je. muka pun akan jadi berseri. 
Aku x suka orang menipu 
uihs ni pantang betul ni 
if laki sendri menipu pun mmg seminggu amik masa nak maafkan. 
cewah. hahahhaha 



last sekali aku xsuka nak taip entry pepanjang 
nanti uols muak lak nak baca 
ok 

bye !




0 Kritikan: