BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 28, 2011

2011-2012

Tinggal beberapa hari je lagi dah masuk ke tahun baru 
2012 !!!
bermakna tambah lagi 1 angka umur aku 
kejap je dah nak ke era 30an 
bila pikir soal angka tu mmg tkt untuk tua kan 
tapi apa da dengan angka ?
lagi banyak usia lagi banyak yang kita dapat dalam hidup ni 
semua dari NYA 
jadi kita harus sentiasa bersyukur 


Alhamdulillah aku berjaya harungi 2011 dengan adanya 
1 tahun menginap di tempat orang tanpa suami di sisi 
buat aku semakin matang dalam harungi kehidupan 
aku semakin kuat tuk teruskan hidup 
semua itu berhikmah bukan. 
aku selalu yakin setiap apa yang berlaku pasti ada sebab dan hasilnya 
dan kita harus terima seadanya 
terima 2011 kerana kau telah jadi tahun yang mendewasakan aku





Nampak gayanya 2012 adalah tahun bakal menerima kabar-kabar gumbira 
itu harapan aku 
dan semoga segala harapan itu akan dipermudahkan. Amin 
aku pasti akan kongsi semua tu di sini 
tunggu ya !!




Aku berharap 2012 lebih baik dari 2011. 




Bye bye 2011 
Welcome 2012









0 Kritikan: