BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 21, 2011

Football Tournament

Senyum-senyum kambing kejap bila dapat bergambar dengan Hai - O 
bila dapat nengok live suami Rita Rudaini tu. sape nama dia Aidil Zaqwan eh. 
ok ok man man aku citer satu-satu 
Last week team ATM (Angkatan Tentera Malaysia) mai Yangon untuk Friendship Match 
eh jangan mamain skang palyer ATM suma famous amous tau. yela dah ada Hairudin Omar, kembar yang ensem tu. 
brapa lah dorang kena beli kan. tapi itu xpenting yang penting aku dapat nengok dorang live. 
kepada peminat-peminat bola sepak jom layann. 



 saya pergi bersama en suami 

 nampak x nampak x ?
no 8 tu lah aidil ke zaqwan nama dia 
ala laki rita rudaini 
dah khwin anak 2 tapi kecik ja 
kecik-kecik je dorang ni rupanya 

 eh ada lagi la photos dia 
kempis perut you yaaa 
ensem la tapi gelap. footballer mmg kena hitam la kan. 
sian 
kembar dia xmain petang tu sbb demam katanya. 



 bersiap sedia !!

 yang botak tu Hairudin Omar 
xensem sangat tapi xsombong 
friendly ja. i loikee


 eh dia lagi. hehhehehhe 
laki rita tu agak sombong 
lansung xpenah nmpk dia senyum 
ke dia tgh stress pkir masalah rumahtangga. dah setle lum isu dia eh ? 
main pun xbrapa nak perform sepak ke lawan je. jerit2 kami dari atas protes !
eh over la cer aku main lagi kelaut. 



Msia vs Myanmar 
dorang lawan 3 team Myanmar 
ni kali kedua perlawanan 
dua-dua kalah. hebat ke Myanmar ? 
Hai-O main best gilak tapi player lain cum main-main je 
aku lak naik geram 
sian Hai-O excited sorang2. 



 laki i ngan Hai-O 
awat nampak rendah laki mak ni 

 eh aku lagi rendah. hahahahahha 
malam ni ada dinner ngan team dorang. nanti aku capture gambar secara close up ya. 



peace. ok bai !!




3 Kritikan:

Unknown said...

wah kelesss ahkak dinner ngan footballer!!

smms said...

biasa. hahahha

bee2312 said...

wah bestnya amik gambar ngn HAI-O