BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 15, 2011

Budak zaman sekarang !

 Hye Anties 
cantik x make up saya ?


menyirap je mama bila saya guna make up mama semalam 
blusher dan bedak muka mama dah terretak skit
sorry mama xsengaja 
marah kakak sebab kakak yang tempekkan semua-semua tu kat muka saya 
saya cuma rengek2 minta kakak buatkan je
tapi kakak ikutkan kehendak saya 
saya ? sukalah
hehehehehe 
semalam saya terlebih gedik skit minta kakak make up bila mama ada di rumah 
selalu saya buat kerja ni pepagi bila mama dah work out 
bila balik baru mama pot pet pot pet bising xbagi main dah 
tapi xpe mama bising kejap je walaupun penat juga telinga ni nak dengar 
saya senyum-senyum ja 
malam tadi mama kata nak sorok suma make up dia 
dalam hati saya dah risau lor lepas ni xdpt la nak melaram 
tp semalam masuk bilik kakak saya ada nampak some make up milik kakak !
hahhaha lepas ni kakak jadi mangsa. yeay 




peace mama !!
papa kata jangan marah banyak-banyak nanti banyak kedut. 
ok bai 



**bertuah punya anak 




2 Kritikan:

bee2312 said...

tak pe qk..aunty advise,main lg make up mama byk2..hehehehe...mintak ngn mama satu set make up khas u qk yer...

smms said...

skang hari2 musti nak make up. jenuh mama!