BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Dec 13, 2011

1kg melebihi paras bahaya !

Rakan-rakan FB dah ketahuan kan 
uols dah selamat tertawakan i 
xpela i redho 
aku ni bila pikir pasal kegemukan stress bangat tau 
tapi bila nampak makanan x makan lagi stress pulak. 
cmne nak kurus !

dulu time hubs stay di Malaysia aku xamik dinner 
just bfast n lunch 
so aku rasa berat maintain je xnaik if turun pun setakat 1kg tapi bila hubs pulang bercuti 1kg yang turun tadi naik semula 
so kembali di paras normal 
brapa adalah dirahsiakan 
xmo la i btau uols brapa exactly 
walaupun uols mmg tahu i gemuk. ngeh ngeh 


Sekarang hubs dah stay with us 
so hari-hari dah kena take dinner 
makan nasi okeh 
makan berdua mmg berselera kan 
walaupun kekadang aku refuse tuk makan tapi bila lihat hubs makan aku jadi xkuat iman 
terus terjerat 
hasilnya berat aku sudah melebih 1kg dari paras normal yang mmg dah bahaya tu 
nama je normal tapi actually dah mmg paras kegemukan tu 
uhhhhhh 
lately lak hari-hari ada je rezeki makanan 
semalam orang bagi dessert sedap gila 
tadi orang bagi jeli kek 
weekend lepas 2 cake aku baked 


kami mmg byk gile plan 
nak p badminton la 
gym la 
aerobik la 
tapi masa lak jadi kekangan 
kdg2 berkesempatan juga berbadminton kat rumah barang sejam 
tapi setakat seminggu sekali 
makan pulak berguni-guni
mana nak jadi !
actually bole je nak aerobik sndri di rumah 
tapi malas tu lebih dari rajin 
padan la muka 
lepas tu sibuk nak buat hot hot berat dah over doss !!
 *maki diri sendri" 
 

3 Kritikan:

bee2312 said...

say dh naik 2 kilo...huhuhuhu..lagi paras merbahaya,...hahahah...jom kita berisi sama2..ngosek...

smms said...

berat ko brapa skang ? heheh sesama la kita. cmne nak preggy bdn makin lama makin naik ni. alahai

bee2312 said...

57 kg..huhuu...entahla..sempat ker tak sblm preggy ni nk trn balik. dh la asyik hujan je kuantan ni...mahu tak lapa?