BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 26, 2011

Update @ 1018am waktu Malaysia

Salam 
baiklah mood menulis kembali pagi ini 
last year bila musim mood menulis berkobar2 
esok punya en3 malam dah pk nak publish apa 
tis year bila mood menulis ala kadar 
next week punya en3 tis week blur blur lagi
sorry bagi yang betul ikutin blog aku 
aku begini ada beberapa faktor 
1. aku mmg tgh bz skang nak urus itu ini in the limit time 
2. teruja sebab 2 more days i will arrive at Malaysia ... yeahaaaaaaa .. seronok sgt sampai otak jem nak menulis 
3. aku ni pelik skit .. kamera xde jadi kaku nak berblog 
4. xde mood a.k.a idea yang dah gersang .. adoihai 
begitu la semua faktor logik kan 
hehheheh 
tapi aku rasa bila aku di msia or after come back from msia adea musti mencurah-curah sbb byk bahan yang nak di kongsi kan 



lepas ni 2 weeks blog aku x berhapdate bermakna aku sedang berseronok di msia tanpa menghiraukan hal lain .. yeay 


KL here im back 
penang here i come - cuti2 there 
rompin here im back - atok wait for QK 
perak here im back - Qk rindu opah 


KL - SEREMBAN - ROMPIN - KUANTAN - KL - PERAK - PENANG - KL - SEPANG

tempat-tempat bakal di lawati dalam masa 2 mggu 
ayang siapkan diri anda n wait for me n QK ya
we mish u badly ! 






3 Kritikan:

MY HEART said...

Happy Holiday Sri ^_^

Zahra Al-Rasyah said...

wow!
tak sabarnya nak jumpa kamu tapi..tapi...nak jumpa aku ni termasuk dalam agenda ko ke? :)
hopefully selamat dan dipermudahkan semuanya

smms said...

sis avelyn : tq

iemza zahra : uitttt kawan wajibla .. xkan balik aku wat dek je ngan sayam sayam aku tu .. wait haaaaaa .. nak jumpa bb harits sekali ..