BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 13, 2011

2011 ~ buhsan berblog !

aku x tahu la 
aku buhsan atau malas 
nak kata kekangan masa 
masa siap berlebih-lebih sbb tu buhsan melanda 
xgituw ? 
idea xde pun ye juga 
bahan xde itu satu hal 
xkan kamera not working blog x berhapdate ek 
aku rasa aku ketandusan idea lah 
atau dah mula boring ngan blog 
bila sndri tulis sndri baca .. hihi 
lately komen kwn2 pun kureng 
mungkin en3 dah x brapa nak menarik minat kot 
hurmmmmm whatever 
aku tulis ikut citarasa aku 
ikut mood dan kerajinan aku 
so kalu aku sndri feed up pun 
sendri tanggung lah 



apa nak jadi lah !!

4 Kritikan:

Sweetie Pie said...

apela sis ni..pk yg bukn2..sy ade,sy bace..hehe..tp sy jarang tgglkn tanda..

smms said...

yeke dik ..hihihi

Unknown said...

Sri,
Aku bacalah...
Walaupun tulis ko ni warna pink
aku tetap baca.
Tp kadang2 aku jarang tinggalkan jejak.

Yang penting aku tetap baca.
Dont stop jd blogger Ok. Masuk Nuffnang agar ko bleh cari duit guna cara nih.

smms said...

leen : aku dh lama xtukar baju blog ni .. gile buhsan kan ..eheeeee
tq baca beb .. aku pun follow blog ko .. tula nak kena bernuffnang baru semangat dtg eh ..