BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 5, 2011

Ayang saya demam

saya demam 
tapi hari ni kerja juga 
sbb saya duty minggu ni 
dah 2 malam x dapat tidur 
batuk non stop sampai tertarik pada perut n kepala 
sakit sangat 
bila dah batuk asma mula la menyerang 
badan sakit2 sbb tahan batuk 
kadang sanggup tidur duduk utk kurang kan batuk 


Ayang 
kalu ayg ada pasti ayg sapukan minyak kat kepala saya kan 
terbayang ayg urut tu sampai saya tertidur 
kalu ayg ada pasti ayg akan usap2 belakang saya sbb batuk xberhenti 
amikkan ubat dan bagi makan 
kalu ubat xlepas ke tekak saya termuntah ayg lap kan mulut saya kan 
kalu ayg ada pasti ayg akan suruh saya berehat dan ayg uruskan anak 
malam2 ayg tidurkan anak 
buatkan susu 
kalau ayg ada musti ayg paksa saya pergi klinik kan 
tapi kali saya x pergi klinik pun 
sbb malas 
ubat nya sama je 
dan ubat suma ada 
bila dah x tahan sgt baru saya akan pergi 
ayg jgn risau okeh 
mama ada sini bole nengokan QK time saya berehat 
mama juga tlng urutkan badan saya semalam 
saya selalu bayangkan ayg sentiasa dekat dengan saya 
sebab itu saya gagah juga ke ofice hari ni 



ayg jaga diri okeh jgn sampai demam 
kalu ayg demam lagi x terbayang sape yang akan uruskan 
ini ujian permulaan di tahun 2011 untuk kita lebih kuat hadapi hari seterusnya 
setiap saat saya rindu ayang 




0 Kritikan: