BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 28, 2011

RM 100 bole dapat sebiji laptop ?

Maid : Madame, di Malaysia RM 100 leh dpt satu laptop x ? 
Aku : Laptop apa, mainan ke ? (dalam hati laptop mainan QK pun x semahal rm 100) 
Maid : xla mem, laptop betul tu la (sambil tunjuk tgn cara menaip) 
Aku : haaaaaaaa .. laptop tu rm 100 ke u nak ckp rm 1000 ? 
Maid : rm 100 bole ke mem ?
Aku : xdapatla shayang (terus kuar shayang rasa geli hati nya pasal) .. kalu rm100 i dah beli 10 pastu jual kat sini cpt kaya .. 
Maid : *senyum* oh mahal ye .. brapa harganya mem ?
Aku : paling murah rm1200 tu pun yang simple je .. (betul ke x harga tu aku hentam saja) .. u nak ke ? untuk apa ? kalu u beli pun itu internet bukan ada sini .. kalu x i dah bawa dari m'sia dah .. 
Maid : hehhe saya sj tanya .. 


Aku senyum sambil berpikir dia pun ada rasa teringin nak pakai laptop kan 
kalu madame ada duit berlebih2 sampai x tahu nak buat apa i beli tuk u ya 







4 Kritikan:

bee2312 said...

baiknya madame..kalu mcm tu i pun nk jd maid u la..

nqr said...

comel giler madame n bibik...

smms said...

bee : hahhahaha madame said "kalau" hhehhehe

smms said...

nqr : serasi bersama comei ..hik