BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 12, 2011

AMARAH pada QK ?

Tidak shayang 
mama sayang kamu bangat 
tapi sebagai ibu kadang2 terlepas juga rasa marah tu 
 tidak di nafikan 
tapi bila dah marah cepat2 hug semula 
malam tadi 
QK susah pula nak tidur 
hari sebelumnya dia bgn pagi banyak pula kena gigit nyamuk 
maid aku kira ada 6 tompok kat badan,kaki n tangan 
aku jadi pelik 
spray sudah 
krim nyamuk dah sapu 
tidur pasang lampu 
kipas pun pasang 
tapi kena juga gigit si nyamuk bedebah tu 
aku tidak pula kena walau setompok 
oke fine darah baby manis dan sedap kot !
bila QK bertompok kena gigit nyamuk aku dah phm malam nak tidur musti susah 
sebabnya dia akn sibuk menggaru walau mata pejam tapi tangan jalan 
bila kita garukan dia stop kejap lepas tu garu lagi 
ko tidurkan 2 jam pun belum tentu berjaya kalu mcmtu 
bila berjaya tidur terjaga susu nak tidur smula fuhh again 
menggaru smula 
xpening kepala kalu setiap kali nak tidurkan makan masa sejam baru anak dpt tidur 
xrasa nak marah ke cum tu ?
bantai kul 12lebih dia terjaga lagi 
terus aku biarkan je main atas katil sengsorang sambil "papa" "mama" ulang byk2 kali 
mula2 tu layan la dah lama sgt aku pun sampai tertidur 
tiba2 terkejut dgr remote aircond bunyi2 
main remote pula 
dah sorok 
dia bantai korek lubang hidung aku lak
layan kan saje 
lama doh dia duk memain sampai nak dekat kul2 baru dia nangis dah ngantuk la tu 
time tu pun nak tidur sibuk duk garu juga 
so 2-5 aku dpt tidur dgn aman 
5-6 dia jaga untuk susu dan again menggaru 
sampai aku jadi terlajak kul 7 baru nak bgn menggoreng nasi .. waduh 
aku mmg marah gile bgn pagi tadi 
sbb aku x cukup tidur 
tapi bukan pada QK lovely ku 
tapi ....
pada binatang ini 

kerana telah gigit anak aku dengan banyak sampai dia x bole tidur 
uwuauwuauwuau mencik !
bertanda kaki anak aku tau 
hamboi selumber badak kau tersandar kekenyangan sambil jelir lidah ek 
berambus kau !!!





0 Kritikan: