BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 19, 2011

Good Afternoon uolsssssssss

Hye hye 
mood ala english lak today 
uih lama xbersiaran 
rindu tapi mak bz lah 
bz dan serabut skit so aku hanya berblog walking je 
aku bz nak siap kan urusan2 last minit yang menduga ni 
tapi di sebalik keserabutan gumbira nya sbb aku dpt balik cuti ke m'sia awal dari yang dirancang 
28.1 ni insyaallah terbang ke bumi tanah air ku .. ceh 
tapi di sebabkan pulang lebih awal maka aku harus setlekan urusan seri paduka baginda sebelum pulang 
uawuauwuauwua tension 
owner rumah aku stay skang xmoh sambung contract maka nya aku kena cari rumah baru 
dah la Myanmar ni alahai payah giles nak dapat rumah 
dolar down maka rate rumah naik giles xreasonable 
siyes tensi 
2 hari ni kepala aku berdenyut je 
dah la xbtau awal bila kita tanya baru nak think think atlast bagi jawapan busuk !
aku jugak yang kelam kabut 
ada seminggu lagi nak kena decide rumah mana menjadi idaman kalbu 
moga2 segalanya di permudahkan 
di samping masalah rumah masalah maid pula 
sorang maid aku tu adoihai 
mcm2 hal 
mak sakit la anak xmoh p school la 
ayah demam la 
cuti sokmo 
cuti nak sampai 2mggu lak tu 
give up dah aku 
so nak kena cari maid baru 
bukan sng skang 
hah tapi x kronik sgt lagi hal ni sbb maid sorang tu ada lagi 
n mak aku pun belum balik lagi 
so keadaan masih terkawal 
di sebalik keserabutan tu ada lagi gumbiranya 
gelagat QK 
uih mak ai anak dara tu sekarang bukan main lagi 
nak p jalan nmpk mama pakai lipstik dia pun juih mulut nak jugak 
bila dah pakai mulut nak muncung je maintain lipstik tu 
adoi geli hati 
semalam depa p shoping kedai spek mata 
beli byk dpt la QK free spek mata hitam 1 
mama aku kata pakai dari dalam taxi sampai depan pintu rumah x mo tanggal 
sambil tu tgn duk pegang2 spek nak maintain cun 
adoi anak dara dah pandai melaram 
semalam petang aku test la pakaikan spek 
pakai topi cowboy tu jalan mendongak terus dia 
hamboiiiiii 
bila buka marah 
lepas dtg kat aku tunjuk baju 
oh pakai baju tidur mana kena ngan spek mata n topi cowboy maksudnya 
pandai dah anak mama eh 
papa n atok nengok musti suka tu 
Qk dah pandai main enjit2 semut 
bila org nyanyi dia joget dah rancak 
lasak pun sama naik 
dah dpt kaki menawaf je kije dia
yang x tahan bila dah mula pandai nak naik tangga 
adoi itu mama betul betul lemah
tu sbb runsing maid sorang 
takut teralpa anak aku .. sudah !


ok GTG .. aku kan bz
 

2 Kritikan:

Mama Mikhayl said...

balik cni nnt jgn lupe sebinier kitorang... ;)

sonok tgk dia kat sana yer....

Sweetie Pie said...

nk jugak..hehe