BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 10, 2011

Budak setahun 2 bulan tahu x erti kewujudan ?

Salam 
dalam buhsan sign in n out 
urat saraf otak jumpa gak isu di atas untuk di kupas 
 dalam mengantuk dan dpt lelapkan mata sekejap tadi dpt gak aku berpikir 
QK rindu papa x ?
anak seusia QK setahun 2 bulan tu phm ke papa dia kejap ada kejap xde 
aku notice last papa balik cristmas hari tu dia sgt teruja dgn papa 
1 - bila bus jalan tapi papa tertinggal di bawah dia nangis sambil jari lurus tunjuk ke papa 
2 - nak dukung ngan papa je uols pun perasan x holiday aku hari tu byk gmbr QK papa dia yg dukung 
3 - tidur pun bawah ketiak papa 
tapi lepas papa balik bila tanya mana papa ada mood dia mcm pandang atas ke tangga, ada time dia akan tunjuk ke telefon x kena time dia buat dono je 
kadang2 keluar juga dari mulut dia "papa papa"
ada masa tidur dia terganggu juga ..tiba2 nangis mcm rindukan papa 
sebetul nya baby sebesar ini phm or tahu x kewujudan papa dia yang kejap ada kejap xde tu 
mungkin Qk masih xpndai lagi nak bertanya kan 
dia mahukan papa tapi x tahu pula nak tanya mama mana papa ?
bila papa ada dia gunakan papa sebaiknya 
aku notice juga 
bila setiap kali papa balik papa dukung dia akan tenung papa dulu 2 minit baru senyum loncat2 papa balik 
than terus korek2 hidung mata mulut papa 
itu tanda dia mmg kenal papa dia kan 
agak2 kalu QK tidur tapi xde mama pula cmne ek 
dia tahu x yg dia  xtidur ngan mama 
sbb selama ini tidur malam Qk bersama aku tanpa gagal 
hurmmmm 
anak baru setahun 2 bulan tapi besar sungguh expectation aku 
macam2 duk pikir 
waduh






**Qk dah rancak menawaf rumah dgn jayannya .. jalan kedek2 terbongkok2 jatuh bangun .. alahai suwit gile suka mama nengok kamu ! 


1 Kritikan:

mama affan said...

budak skang bijak2..

mesti la tau rindu walau x pandai gtau..:)