BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 28, 2011

Aku xsuka rasa ini

Pagi tadi jam 5am mata dah terbuka lepas tu duk terkebil2 
jam 630am tertidur smula jam 700am tersedar smula 
sampai ofis rasa panas on aricond 
mula2 rasa panas lagi up temperature
lama skit eh sejuk pula 
terus off aricond 
padahal dah 2 mggu aku xon aircond sbb cuaca mmg sejuk nowly 
hari ni lak rasa badan lain macam 
dada ni duk berdebar je pulak 
tgn basah2 berpeluh
buat itu xkena buat ini xkena 
petanda apakah ini ?
 nak tahu kenapa ?
sila sroll 

^


^


^

^


^


^


^


^


^


^


^

^


^

^


^
  kerana aku sudah tidah sabar nak naik kapal terbang untuk sampai di Malaysia 
insan tercinta juga sudah pasti tdak sabar menanti malam menunggu kami tiba 
MALAYSIA OH TANAHAIRKU 


dulu masa nak dtg sini aku rasa cepat je masa berlalu 
"eh dah nak fly tinggalkan bumi ku"
bila nak pulang bercuti ke malaysia 
"eh lambat nya masa berlalu .. baru jam 1000 pagi ? lagi 12 jam baru dpt pijak di bumi ku" 
uwuauwuauwuauwa rasa ini yang aku menciiiiiiiii 



help
HELP 
help 


2 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

sabar..sabar...huhu.
apapun doa banyak2 agar perjalanannya selamat pergi dan balik.aminnnn...

bee2312 said...

akak stil pakai no bese ker biler sampai mesia nnt?