BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 4, 2010

Ya Tuhan, aku mohon kekuatan

Salam 1 Malaysia 

Jam 11am pagi tadi aku dah hantar hubby ke airport kerana hubby akan berangkat ke Msia 
dengan keadaan yang seakan terpaksa rela aku tanam kekuatan utk relakan kami berjauhan 
1 jam lepas hubby sudah maklumkan selamat sampai ke bumi Msia 
aku lega hubby selamat 
5 minit lepas hubby called lagi maklumkan sudah mula rasa sunyi kerna seakan tidak percaya memandu pulang ke rumah tanpa istri dan anak 
di corong telefon aku terdengar esakan dia 
aku turut terdiam menahan esakan 
aku lemah sebenarnya tapi aku terpaksa kuat kerana anak di sini bersama aku 
anak sumber kekuatan aku 
tapi hubby ? 

waktu sekarang 430pm 
waktu untuk pulang 
tapi bila aku pulang papa dah xde la shayang mama 
kita berdua ja with nenek ya 
Qk dun too noty ya 
mama takut mama xleh handle ragam QK waktu malam nanti 
malam ni kita tidur berdua tanpa papa di sebelah 
QK leh tidur lasak2 okeh 
mama juga akan mkn sorang2 lepas ni 
haih berhenti lagi 


Ayang : smuga kita kuat dan tabah 
luv yu so muchy! 



5 Kritikan:

The Fabulous Mommy to myDouble A! said...

dear smms,
u have to be strong even in whatever u're. QK need u in this critical time adn hour to let her being as usual. same goes to u, i know it quite difficult to going through this situation. But pls be understand, God knows why u guys being like this.

Be strong darling!! i know its hurt. we all are around u in this virtual life. we can share all those tear over here.. smile ok.

insyaallah, lama3 akan spt biasa. think positive ok!

p/s;
kiss for QK :-)

Unknown said...

huhuhu siannya mak qk..tabah ye..semua ni atas desakan kerja yg kita takde kuasa nak menghalangnya

semoga qk tak terasa ketiadaan ayahnya di sisi..

doa ina korang baik2 saja di sana, amin..

MamaIcha said...

la, ur hubby tak sama rupanya...sian u & QK...mmg tak mudah kan??? be strong ok, apapun u still have QK with U...kami sentiasa di sini, jgn pernah rasa keseorangan kat sana *hugs*

smms said...

to all my dearest fwenz .. tq so muchy .. really need uols n really apreciate ..

Unknown said...

Ermmmm... Be strong!
Yob! do sumthing! ewah! Hope both of you tabah dan cekal.