BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 14, 2010

Doa untuk Alanna

Separuh hari aku hari ni aku habiskan dengan membaca 1 blog yang membuat hati aku sangat tersentuh 
teresak-esak aku menangis keseorangan 
sesunguhnya hati ibu lebih mengerti hati2 ibu-ibu lain yang melalui ujian dari Allah 
sekurang-kurangnya ia mengajar aku lebih lagi tentang hidup ini 


Bila anak sakit kita ibu bapa lah paling risau 
bila anak di diagnos sebarang penyakit ibu bapa lah paling merasainya 
sedih takut kecewa pelbagai rasa 
sedikit sebanyak aku teringat bila QK di katakan ada kencing kotor dan ada kaitan dengan buah pinggang 
kadang kala aku selalu kata doktor silap 
kena test itu lah test ini lah 
setiap kali menuggu result test hati aku selalu berdebar 
hingga ingt x QK pernah warded kerna itu 
tapi alhamdulillah 
setakat ni Qk  masih di lindungi 
kata doktor jenis kencing kotor ini akan pulih bila baby semakin membesar 
bila baca blog itu hati aku kembali takut pula 
tidak lupa untk aku bila pulang cuti di malysia nanti akn aku bawa QK utk check up 
tapi syukur kerana setakat ni perkembangan QK ok melegakan hati 


marilah kita sama-sama mendoakan untuk AlannaQish 
Al-fatihah



p/s : QK mama terus teringat-ringat akan kamu 
kamu ok kan shayang 
ada separuh hari lagi untuk mama teruskan membaca



4 Kritikan:

intanz said...

akk mmg bookmark blog ni da lamaa.. :) aku kan suka nangiss.. hehehe.. ibu sensitif gitu...

:)

smms said...

kn kak ...adoi sedih bangat

bukan siapa-siapa 17 said...

sedih ke? aku x bc lg

smms said...

sedih gile ..sila lah baca ..