BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 26, 2010

Harap maklum mood sedih kembali

Adakah setiap kali suami mahu pulang ke msia aku akan rasa begini selama beberapa tahun ini 
tahu  x ? rasa begini sgt busan sgt tidak enak ! hati tidak keruan jiwa resah 
baru sebulan di sini aku sudah rasa bila kah mahu melangkah ke setahun 
aku rasa bila suami berada dekat di sisi mungkin aku tidak heran mahu pulang pun 
entahlah 
hari demi hari aku belajar tuk redho dan kuat 
kadang kala aku nampak kuat seolah-olah aku lah wanita yang tidak kalah pada dugaan 
tapi kadang kala aku cepat sgt tewas sampaikan xmampu nak berdiri atas kaki sendiri 
xtahulah 
tuhan itu lebih tahu segalanya 
sampai 1 tahap aku hanya berserah padaNYA 



Ya hari ni suami n mama ku akan pulang ke msia 
selama ni bila suami tiada dekat atlist ada ibu
jadi tidak lah terasa sgt kerna masih ada tmpt berlindung 
tapi petang ni bila aku balik kerja nanti rasa kosong pula jiwa bila sudah tiada tempat berlindung 
hanya aku dan QK 
kalau ada apa2 pada sape nak tanya dan sebagainya 
mmg teman ada yang sedia membantu 
tapi x samakan dengan relative sendiri 
terus hati berbisik :Qk yu dun too noty mama takut mama sorang mama jadi serba xtahu 
mama harap QK sht selalu supaya mama tidak susah hati utk ke ofice hari-hari 
Mahu menanti saat kepulangan kembali tu satu penyiksaan la agaknya kan 
haih 
apa pun aku harus sentiasa bersyukur dengan apa yang ada

2 Kritikan:

intanz said...

betul.. akan rasa camtu. ape jadi nnt kalu gini.. nk buat ape kalu gitu...

takut sgt2 mmg ade.. takpe dik.. seminggu dua jugak nk tune balik.. lama2 ok... you'll enjoy your time...

just spend your precious time with da lovely QK.. jgn pk2 benda2 sedih.. akak agak.. 2 minggu jugak kene tune balik.. nnt time tulah anak gitu gini kite tak keruan.. ape pun.. sabar byk2..

ini dugaannya... rasanya tak lama lagi kamu akan ok sgt2...

doa dan sabar ye! cheers! :)

Unknown said...

Sedih oh! bace... Aku faham apa yang ko rasa. Aku penah jugak berjauhan ng nuar..tp tu pun seminggu. Tak keruan aku dibuatnye..yelah elok2 dok ng nuar tetibe berjauhan kan. Mcm perasaan tu TAK BEST sangat.

Ko kene penuhkan aktiviti ko kat sana. Ptg2 balik keje g lah bergebang.