BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 26, 2010

QK di ambang 1 year 271010

 arigato huzaimas (betul ke eja ?)
ada kata dah mcm anak jepun 
xkesah la jnji sy kenyang mkn baby bites sy

 baru lepas tersembam 
bibir bengkak 
nak pujuk kena bawa jejalan kat laman rumah 
tu yang gelak senget tuh 

 omak ai 
pa jadi anak mama ni 
nenek buli saya !!
t mama beli lagi besar dari tu ya 

 eh leh jadi cap 

 bole cak cak jugak 

 again 
pandai anak mama 
dah pandai berimaginasi 
go gul go 

 ish shame shame la 

 saya nak stand la mama 

 mama nak ?
org sibuk snap dia sibuk nak bagi mama her bb bites 

eh i glamour yu 
mama n papa present i gelang n rantai jade tu 
auwwwwwwwww
si kecil bergaya 


2 Kritikan:

Unknown said...

Aku tgk pic2 ni dlm fb. Comelness qk terserah apabila tersembam hik3..

Wah! Rumah 2ting tuu...Syabas! Sebab ko berani tinggal umah sebesar ni ber2 je. Ng ank kecik lak tu. Kalu aku tu..fuhh! Puas buat rayuan kot minta tukar apartment. Bilalah aku nk jd seberani ko ni...

smms said...

hahah bibir cm angelina jolie baru comel ..


terpk gak nak duk apartment tapi tulah t parents nak dtg kecik lak ..umh ni sng muatan lebih ..heheh .. i berdua with qk + maid sorang ... ada gak peneman ..