BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 6, 2010

Xde Gadget dah

Dua tiga hari ni en3 n bahasa aku dlm mood sedih ek 
hummmm mood tu muncul ngan sndri xleh nak elak 
so i try to back to normal 
walau sedih itu tetap wujud 
hummmmm nak mengadu ni 
aku dah xde gadget 
kamera n hp dah bagi kat hubby 
sian kan 
kamera katanya nak cuci gmbr yang menarik kami snap di sini 
so harap maklum mmg xdelah gambar yang dpt aku titipkan bersama sampai lah hubby pulang bila dia cuti nanti 
haiiiiiiii gelap gulita blog aku tanpa picca ek 
and x dpt nak capture best moment2 QK 
to hubby : padan muka ..hik hik 

HP pula bagi hubby kerna aku xterpikir lagi nak guna line hp kat sini 
sbb sini lain 
line dia sewa agak mahal okeh 
setakat ni bila kat ofis im using satelite line opis bila kol msia sama rate ngan line di msia okeh 
bila di rumah ada urgent kol bole la guna phone rumah sekejap2 
bila rasa 2 3 bulan nanti agak2 xleh hidup tanpa hp n live pun dah stabil leh la sub hubby beli BB kan 
huhuhuhu sgt berangan aku ni okeh ..hhahahahha 

so harap maklum bila keluar jejalan atau nampak moment2 menarik QK capture ja n save dalam hati than t citer kan pada hubby 
itu saja .. sekian 


 

3 Kritikan:

The Fabulous Mommy to myDouble A! said...

wah333....
dah ada impian nak guna BB
jeles i okeh :p
ala..tade kamera?
tape nnt beli new one kt sana k

p/s;
kiss QK for me

smms said...

hhehe berangan ja .. skang xleh shoping simpan duit nak beli car ..yeay !

The Fabulous Mommy to myDouble A! said...

waaaa...sri balek sini kene open table besar-besaran
OKB la x lama lagek sri ni