BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 22, 2010

Riang nya dalam hati ....

haaaa sambung sambung 
pe sambungan lagu tu ek aku tahu tu ja 
lalalalalala yang penting hati riang 
habis cerita

QK sayang lagi 2 jam setengah qk jumpa papa ea
sayang lepas rindu ngan papa dulu nanti bila mama balik dari work mama pula, sayang duk ngan thandar
mama lak nak lepas rindu 
haaaaaaaa korang mmg suka pikir kelaut kan 
aku lepas rindu dgn cara suh hubby setelkan suma brg2 yang masih xhabis kemas tu .. hik hik 
dah setle baru leh bermanja auwwwwwww ngaummmm 


eh tetiba aku ni ha gelak sengsorang 
teringat kan maid aku nyanyi kat QK 
"tepuk tangan tangan"
bukan tepuk amai amai okeh 
tapi 
tepuk tangan tangan 
dengan slang pelat dia tu 
bila dgr aku musti ketawa terbahak 
QK jgn ikut salah lagu tu k 



1 Kritikan:

Unknown said...

tomeinyer...hehehe..tepuk tangan tangan pun boleh. Pandai dia cipta lirik kan.